ساخت قویترین ربات جهان که می تواند در برابر ضربات شدید مقاومت کند

یک شرکت چینی ربات انسان نمای ارتقا یافته ای را توسعه داده و مدعی است این ربات می تواند بالاترین سطح از سرعت و قدرت بهمراه مانورپذیری و انعطاف پذیری را ارائه کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت یونی تری Unitree با ساخت این ربات انسان نما توانست پیشرفت قابل توجهی […]

یک شرکت چینی ربات انسان نمای ارتقا یافته ای را توسعه داده و مدعی است این ربات می تواند بالاترین سطح از سرعت و قدرت بهمراه مانورپذیری و انعطاف پذیری را ارائه کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت یونی تری Unitree با ساخت این ربات انسان نما توانست پیشرفت قابل توجهی را در زمینه ساخت ربات ها رقم بزند.

به گفته این شرکت، ربات مورد نظر با نام H1 قویترین ربات چند منظوره جهان بوده و دارای بالاترین سطح از سرعت و قدرت است. وظیفه اصلی این شرکت ساخت و توسعه ربات های انسان نمای دوپا در اندازه تلفن های هوشمند است. آخرین محصول این شرکت ربات چهار پای Go2 بوده که با قیمت پایه ۱۶۰۰ دلار عرضه شد. این شرکت به طور موفقیت آمیز توانست با استفاده از تخصص در این حوزه، مکانیک پایه و سیستم های محرک ضروری را به خط تولید ربات های چهار پا اضافه کند.

ربات H1 می تواند با سرعت ۵.۶ کیلومتر راه برود که قابل مقایسه با انسان است. درون این ربات از یک باتری ۱۵ ساعته ۰.۸۶۳ کیلووات ساعتی استفاده شده است. در ویدیوی تبلیغاتی این شرکت، یکی از مهندسان یونیتری را نشان می دهد که تلاش دارد تا از پشت به این ربات ضربه بزند اما این ربات به راحتی می تواند تعادل خود را حفظ کند.

هنوز زمان عرضه رسمی ربات H1 مشخص نشده است اما این شرکت قصد. دارد طی سه ماهه اول سال آینده میلادی از این ربات رونمایی کند. همچنین محدوده قیمت سفارش این ربات ۱۵۰ هزار دلار اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال