فروشندگان چینی برای جبران فروش آیفون ۱۵ تا ۱۷ درصد تخفیف می‌دهند

فروشندگان آیفون در چین قصد دارند با هدف ترغیب مردم به خرید آیفون ۱۵ تخفیف بیشتری را روی این کالا عرضه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد فروش آیفون در چین نشان می‌دهد به دلیل استقبال کم از سری آیفون ۱۵ توسط کاربران در چین، اکنون فروشندگان […]

فروشندگان آیفون در چین قصد دارند با هدف ترغیب مردم به خرید آیفون ۱۵ تخفیف بیشتری را روی این کالا عرضه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد فروش آیفون در چین نشان می‌دهد به دلیل استقبال کم از سری آیفون ۱۵ توسط کاربران در چین، اکنون فروشندگان چینی سعی دارند با تخفیف‌های چشمگیر تا ۱۷ درصد فروش این سری آیفون را افزایش دهند.

در گزارشی که رویترز در این باره منتشر کرده است اکنون فروشندگان در چین برای ترغیب مردم به خرید آیفون ۱۵ تخفیف‌های قابل توجهی را عرضه می‌کنند. به عنوان مثال آیفون ۱۵ با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۷۴۹۸ یوان به فروش می‌رسد که نسبت به قیمت رسمی آن حدود ۱۵۰۱ یوان کمتر است. فروشندگان دیگر نیز آیفون ۱۵ پرومکس با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت را با ۱۱ درصد تخفیف به فروش رسانند.

اپل به برخی از فروشندگان خود در چین اجازه داده است تا گوشی‌های آیفون را با تخفیف عرضه کنند اما به نظر می‌رسد کاهش خرید و وضعیت اقتصادی نامناسب باعث شده است تا فروشگاه‌های آنلاین نیز تصمیم بگیرند تا گوشی‌های اپل را با تخفیف‌های بسیار زیاد عرضه کنند.

گزارشی که در این مورد توسط کانتر پوینت سری سرچ ارائه شده است به نظر می‌رسد فروش سری آیفون ۱۵ در چین چندان جالب توجه نبوده و عرضه سری آیفون ۱۴ تنها در ۱۷ روز وضعیت بسیار بدتری داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال