ثبت شکایت از کسب و کارهای اینترنتی تنها از طریق اطلاعات پرداخت انجام می گیرد

به گفته مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در صورت شکایت از کسب و کارهای اینترنتی می بایست اطلاعات پرداخت توسط کاربران اعلام شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، از ابتدای اردیبهشت ماه امسال کلیه شکایت های مربوط به کسب و کارهای اینترنتی نیاز […]

به گفته مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در صورت شکایت از کسب و کارهای اینترنتی می بایست اطلاعات پرداخت توسط کاربران اعلام شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، از ابتدای اردیبهشت ماه امسال کلیه شکایت های مربوط به کسب و کارهای اینترنتی نیاز به اطلاعات تراکنش پرداخت و استعلام از بانک مرکزی خواهند داشت. بنابراین کلیه کاربران در صورت خرید اینترنتی نسبت به ذخیره اطلاعات پرداخت خود اقدام کنند تا در هنگام ثبت شکایت به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. این اطلاعات شامل مبلغ، تاریخ، شماره مرجع، شماره ترمینال و غیره خواهد بود. در صورت نبود چنین اطلاعاتی کاربران نمی توانند در سامانه اینماد شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

برای ثبت این اطلاعات نیز می بایست در هنگام ورود اطلاعات در درگاه پرداخت اینترنتی از صفحه تایید خرید عکس گرفته شود. پس از آن نیز اطلاعات کامل تراکنش پرداخت هنگام ثبت شماره موبایل یا نشانی ایمیل در درگاه پرداخت اینترنتی نیز برای کاربر ارسال خواهد شد.

در صورت پرداخت مبلغ حین دریافت کالا نیز باید رسید کارت خوان یا تصویر آن ذخیره شود و مصرف کنندگان از آن برای ثبت شکایت استفاده کنند. بدین ترتیب تنها واریز از طریق شبکه پرداخت امکان پیگیری شکایت داشته و می توان آن را به طور رسمی ثبت کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال