افشای جزئیات جدیدی از پردازنده و دوربین سری آیفون ۱۶

گزارش جدیدی در مورد مدل‌های آیفون ۱۶ منتشر شده که نشان می‌دهد تمامی مدل‌های این سری مجهز به چیپست A18 بایونیک خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً اطلاعات زیادی درباره آیفون‌های ۱۶ که در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد منتشر شده است که به پردازنده‌های سری آیفون ۱۶ و دوربین […]

گزارش جدیدی در مورد مدل‌های آیفون ۱۶ منتشر شده که نشان می‌دهد تمامی مدل‌های این سری مجهز به چیپست A18 بایونیک خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً اطلاعات زیادی درباره آیفون‌های ۱۶ که در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد منتشر شده است که به پردازنده‌های سری آیفون ۱۶ و دوربین آنها تعلق داشته است. طبق این گزارش که توسط یک منبع چینی منتشر شده احتمالاً مدل‌های آیفون ۱۶ همگی به چیپست A18 بایونیک مجهز خواهند بود. این تراشه با فرایند سه نانومتری tsmc ساخته می‌شود. پیش از این نیز در مورد احتمال استفاده از تراشه A18 در تمامی مدل‌های آیفون ۱۶ گزارش‌هایی منتشر شده بود.

قرار است چیپست مورد نظر رقیبی برای اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و دایمند سیتی ۹۴۰۰ باشد. همچنین احتمالاً این سه پردازنده در یک بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهند شد. اعلام شده است سری پردازنده A18 بایونیک از دو فناوری WiFi 6E و WiFi 7 پشتیبانی خواهد کرد.

طبق ادعای این منبع چینی پردازنده اپل قادر به پشتیبانی از یک دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. البته گزارش کنونی با خبرهای قبلی مطابقت داشته زیرا در آنها نیز به وجود یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بزرگتر و پیشرفته‌تر در آیفون ۱۶ پرو مکس اشاره شده بود. با توجه به اینکه هنوز ماه‌ها تا زمان رونمایی رسمی از آیفون ۱۶ باقی مانده باید منتظر گزارش‌های جدید در این رابطه باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال