شارژدهی گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس ۳ ساعت بیشتر است

در آزمایش باتری که روی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ انجام گرفته مشخص شد این گوشی سامسونگ می‌تواند نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس ۳ ساعت بیشتر شارژدهی داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی اس ۲۴ اولترا به عنوان پرچمدار سال ۲۰۲۴ توسط سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مشابه نسل […]

در آزمایش باتری که روی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ انجام گرفته مشخص شد این گوشی سامسونگ می‌تواند نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس ۳ ساعت بیشتر شارژدهی داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی اس ۲۴ اولترا به عنوان پرچمدار سال ۲۰۲۴ توسط سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مشابه نسل قبل خود معرفی شد. با بهبودهای انجام گرفته دوام شارژ آن نسبت به نسخه قبلی خود بیشتر شده است. گوشی از نظر شارژدهی آیفون ۱۵ پرو مکس اپل را نیز پشت سر می‌گذارد.

تایمز گاید که تست باتری گوشی‌ها را با شدت روشنایی 1500 نیت مورد آزمایش قرار داده و در این حالت با اتصال به 5G شروع به وبگردی می‌کند توانسته عمر باتری گوشی‌ها را با این معیار بسنجد. گوشی‌هایی که در فهرست بهترین گوشی از نظر عمر باتری قرار دارند معمولاً با یک بار شارژ کامل می‌توانند حداقل ۱۲ ساعت در این حالت روشن بمانند. در این بین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا توانسته در بین گوشی‌های غیر گیمینگ از شارژدهی بالاتری برخوردار باشد.

گوشی جدید سامسونگ مدل اولترا توانست با نرخ نوسازی نمایشگر و تنظیمات آن در حالت تطبیقی تا ۱۶ ساعت و ۴۵ دقیقه روشن بماند. در این بین آیفون ۱۵ پرومکس نیز در این آزمایش حدود ۱۴ ساعت شارژدهی داشت که نسبت به اس ۲۴ اولترا ۳ ساعت کمتر بوده است. این در حالی است که گلکسی اس ۲۳ اولترا در آزمایش مشابه توانسته بود تنها ۱۲ ساعت و ۲۲ دقیقه شارژدهی داشته باشد. بعدی پیکسل ۸ پرو است که در این حالت ۱۰ ساعت و ۳ دقیقه دوام آورده و پس از آن خاموش شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال