کاربران گلکسی اس ۲۴ تا پایان ۲۰۲۵ به صورت رایگان از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند

سامسونگ اعلام کرد قابلیت‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ تا پایان سال ۲۰۲۵ رایگان بوده و هنوز مشخص نیست پس از آن با چه قیمتی قرار است در دسترس آنها قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت‌های هوش مصنوعی در سری گلکسی اس ۲۲ شامل ترجمه همزمان تماس‌های […]

سامسونگ اعلام کرد قابلیت‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ تا پایان سال ۲۰۲۵ رایگان بوده و هنوز مشخص نیست پس از آن با چه قیمتی قرار است در دسترس آنها قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت‌های هوش مصنوعی در سری گلکسی اس ۲۲ شامل ترجمه همزمان تماس‌های تلفنی و دستیار چت جدید است. طبق اعلام سامسونگ کاربران فقط تا پایان سال ۲۰۲۵ می‌توانند از هوش مصنوعی این گوشی به صورت رایگان استفاده کنند. پس از آن برای استفاده نیاز به تهیه یک سرویس اشتراکی با قیمتی نامشخص است. در حال حاضر نیز برخی از ویژگی‌های گلکسی AI با اتصال به اینترنت و حساب سامسونگ کاربردی خواهد بود. اما برخی دیگر با پردازش داخلی و به صورت آفلاین نیز کار می‌کنند.

کاربران سری گلکسی اس ۲۴ علاوه بر ارتقای سالانه از قبیل پردازنده سریع‌تر و کیفیت دوربین از مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی نیز برخوردار هستند. ویژگی‌های هوش مصنوعی نیز شامل ترجمه همزمان تماس‌ها و یا قابلیت‌های دوربین از قبیل امکان جابجایی اشیا در تصاویر است.

این شرکت در مراسم رونمایی از گلکسی اس ۲۴ اشاره‌ای به استفاده از این ویژگی‌ها در زمان اتصال به اینترنت و یا دارا بودن حساب سامسونگ نکرده است. البته برخی از این ویژگی‌ها مانند پردازش‌های مورد نیاز برای ابزارهای ویرایش و ترجمه از طریق چیپ دستگاه انجام می‌گیرد.  سامسونگ قصد دارد در آینده برخی از ویژگی‌های گلکسی AI را برای دیگر گوشی‌ها نیز در دسترس قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال