تصاویر و مشخصات گوشی Gionee A1 پیش از رونمایی رسمی در 9 اسفند لو رفت

امسال کنگره‎ی جهانی موبایل (WMC) میزبان معرفی گوشی‎های هوشمند جدید فراوانی خواهد بود و در این بین می‎توان شرکت Gionee را به لیست در حال رشد شرکت‎هایی که قصد نمایش محصولات جدید خود را دارند، اضافه کرد. این شرکت چینی امروز دعوت‎نامه‎هایی را به شرکت‎های مختلف برای حضور در این مراسم به تاریخ 9 اسفندماه […]

امسال کنگره‎ی جهانی موبایل (WMC) میزبان معرفی گوشی‎های هوشمند جدید فراوانی خواهد بود و در این بین می‎توان شرکت Gionee را به لیست در حال رشد شرکت‎هایی که قصد نمایش محصولات جدید خود را دارند، اضافه کرد. این شرکت چینی امروز دعوت‎نامه‎هایی را به شرکت‎های مختلف برای حضور در این مراسم به تاریخ 9 اسفندماه یعنی روز اول شروع کنگره، ارسال کرد. بنابراین باید انتظار رونمایی از گوشی‎هایی Gionee A1 و A1 Plus را به صورت رسمی داشته باشیم.

در راستای همین خبر امروز تصویری زنده از Gionee A1 به بیرون درز کرده که در زیر مشاهده می‎کنید. علاوه بر این تصاویر لیست تقریبا کاملی از مشخصات این گوشی به همراه قیمت شایعه شده‎ی آن را در اختیار قرار دارد.

Gionee A1 از یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p با محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس 2.5 بعدی، پردازنده‎ی 10 هسته‎ای مدیاتک با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی قابل ارتقاء با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی، دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی به همراه فلاش ال‎ای‎دی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و احتمالا با یک فلاش ال‎ای‎دی مجزا، حسگر اثرانگشت در پشت و باتری با ظرفیت 4010 میلی‎آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی بهره می‎برد و این دستگاه دو سیم‎کارت خواهد بود.

سیستم‎عامل گوشی A1 اندروید نوقا 7.0 به همراه لانچر اختصاصی شرکت Gionee یعنی Amigo OS 4.0 خواهد بود. این دستگاه انتظار می‎رود از تاریخ 25 اسفندماه به قیمت حدودا 336 دلار وارد بازار نپال شود. البته این قیمت در بازارهای دیگر بسیار فرق خواهد داشت. تهیه‎ی مدل A1 Plus نیز تنها با دعوت‎نامه‎ی رسمی از سوی Gionee امکان‎پذیر و این مدل احتمالا 6 اینچی خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال