آنر در فروش گوشی‌های تا شدنی از هواوی سبقت گرفت

آنر با فروش گوشی‌های تا شدنی خود توانست ۵۰ درصد از بازار این گوشی را به خود اختصاص داده و اکنون با پشت سر گذاشتن هواوی در صدر این بازار قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی‌های تا شدنی موجود در بازار کم کم به تکامل رسیده و اکنون با سیستم […]

آنر با فروش گوشی‌های تا شدنی خود توانست ۵۰ درصد از بازار این گوشی را به خود اختصاص داده و اکنون با پشت سر گذاشتن هواوی در صدر این بازار قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی‌های تا شدنی موجود در بازار کم کم به تکامل رسیده و اکنون با سیستم عامل مناسب و لولای بهتر عرضه می‌شوند. طبق گزارش‌های منتشر شده و به نقل از کانترپوینت، آنر یکی از شرکت‌های حاضر در بازار گوشی‌های تاشو است که توانست در سه ماهه سوم امسال نیمی از بازار این گوشی را در چین به خود اختصاص دهد.

گوشی مجیک V2 آنر در صدر پرفروش‌ترین گوشی شدنی در این کشور است و در ادامه این لیست گوشی‌های میت ایکس ۳ متعلق به هواوی و میت ایکس ۵ قرار دارند.

آنر تاکنون توانسته ۸ میلیون دستگاه از مجیک V2 را در چین به فروش برساند. این رقم بسیار چشمگیر بوده اما با توجه به اینکه گوشی جدید این کمپانی محسوب نمی‌شود جالب توجه است. گوشی جدید آنر به نام مجیک Vs2 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هفته گذشته معرفی شده بود.

بازار جهانی گوشی‌های تاشو در سه ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است و بیشترین فروش آن نیز به بازار چین تعلق داشت. در حال حاضر این کشور ۵۸.۶ درصد از کل بازار این گوشی را به خود اختصاص داده و تولید کنندگان چینی نیز در این بازار گوشی‌های تاشو خود را عرضه می‌کنند. به نظر می‌رسد سال آینده نیز بازار خوبی برای این نوع گوشی‌ها باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال