بنچمارک هوآوی میت 7S مشخصات سخت افزاری گوشی را فاش کرده است

هوآوی در تاریخ دوم سپتامبر قرار است در رویدادی از تبلت و گوشی جدید خود رونمایی کند و با توجه به این که زمان زیادی تا این رویداد نمانده هر روز اطلاعات بیشتری نیز منتشر می‌شود. فبلت جدید هوآوی بر اساس تیزر منتشر شده‌ی این کمپانی قطعا حرف S را خواهد داشت. فعلا مشخص نیست که […]

هوآوی در تاریخ دوم سپتامبر قرار است در رویدادی از تبلت و گوشی جدید خود رونمایی کند و با توجه به این که زمان زیادی تا این رویداد نمانده هر روز اطلاعات بیشتری نیز منتشر می‌شود. فبلت جدید هوآوی بر اساس تیزر منتشر شده‌ی این کمپانی قطعا حرف S را خواهد داشت. فعلا مشخص نیست که هوآوی نام این فبلت را Mate 7S قرار داده یا Mate S نام فبلت جدید هوآوی می‌باشد.

جدا از این که این فبلت چه نام می‌گیرد، بنچمارک جدید AnTuTu منتشر شده از این فبلت مشخصات سخت افزاری آن را فاش کرده است. همانطور که در عکس نیز مشاهده می‌کنید، فبلت بعدی هوآوی دارای نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 1080p می‌باشد. دوربین اصلی این فبلت دارای سنسوری 20 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلو نیز سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. حافظه‌ی رم گوشی 3 گیگابایت می‌باشد و حافظه‌ی داخلی فبلت نیز 32 گیگابایت قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارد. هوآوی همانند دیگر محصولات خود قصد دارد از چیپست اختصاصی خود شرکت به نام Kirin 935 در این فبلت استفاده کنید. این چیپست با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.1 گیگاهرتز منتشر می‌شود. پردازنده‌ی گرافیکی قرار گرفته بر روی این فبلت نیز Mali-T628MP4 خواهد بود.

تقریبا مشخصات فاش شده از این فبلت با شایعات گذشته همخوانی دارد. شاید دو موردی که باعث تعجب ما شده و با شایعات گذشته همخوانی ندارد سنسور دوربین اصلی بوده که بر اساس شایعات گذشته سنسوری 13 مگاپیکسلی پیش بینی شده بود. همچنین انتظار می‌رفت رزولوشن صفحه نمایش فبلت QHD باشد.

فبلت جدید هوآوی توانسته در بنچمارک AnTuTu امتیاز 46,776 را به دست آورد. این امتیاز طبیعتا یک امتیاز فوق العاده نمی‌باشد اما قابل قبول است. البته پردازنده‌ی گرافیکی این فبلت در کارهای سه بعدی امتیاز خیلی خوبی را کسب نکرده و توانسته تنها امتیاز 11,946 را کسب کند.

بنچمارک هوآوی میت 7S مشخصات سخت افزاری گوشی را فاش کرده است

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال