شرکت هوآوی تیزر تبلیغاتی دیگری از Mate 9 منتشر کرد

این‌ روزها شرکت‌های چینی تیتر اول وب‌سایت‌های تکنولوژی را به خود اختصاص داده‌اند؛ شیائومی با معرفی Mi Note 2 و Mi Mix و طراحی خارق‌العاده‌ی این دو گوشی توجه اکثر دوست‌داران تکنولوژی را به خود جلب کرد و هوآوی از سوی دیگر با گوشی Mate 9 و تیزرهای متعددی که برای آن منتشر می‌کند می‌خواهد […]

این‌ روزها شرکت‌های چینی تیتر اول وب‌سایت‌های تکنولوژی را به خود اختصاص داده‌اند؛ شیائومی با معرفی Mi Note 2 و Mi Mix و طراحی خارق‌العاده‌ی این دو گوشی توجه اکثر دوست‌داران تکنولوژی را به خود جلب کرد و هوآوی از سوی دیگر با گوشی Mate 9 و تیزرهای متعددی که برای آن منتشر می‌کند می‌خواهد بار دیگر رقابتی نزدیک را با شیائومی ایجاد کند.

هوآوی در جدیدترین اقدام خود تیزر تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد Mate 9 از باتری فوق‌العاده قدرت‌مندی برخوردار خواهد بود. همچنین در این تیزر می‌توان متوجه شد که تکنولوژی شارژ سریع جدیدی در این گوشی به کار گرفته می‌شود که احتمالا نسخه‌ی پنجم Smart Power باشد. همان‌طور که در خبرهای قبل هم داشتیم، گوشی Mate 9 در دو نسخه‌ی متفاوت معرفی می‌شود که نسخه‌ی دوم و یا Pro دارای نمایشگری 5.9 اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود در حالیکه نسخه‌ی معمولی Mate 9، رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کاربر تحویل می‌دهد.

شرکت هوآوی تیزر تبلیغاتی دیگری از Mate 9 منتشر کرد

از دیگر مشخصه‌های فبلت غول‌پیکر چینی‌ها، می‌توان به چیپست اختصاصی شرکت هوآوی یعنی Kirin 660 که از قدرت بالاتری برخوردار خواهد بود اشاره کرد. هوآوی در این گوشی 4 یا 6 گیگابایت فضای رم را می‌گنجاند و حافظه‌های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی را به کاربران تحویل می‌دهد. درنهایت، محصول مورد اشاره به دوربینی دوگانه با قابلیت زوم آپتیکال تا 4 برابر مجهز خواهد شد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/rfYmF[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال