گوشی P10 هوآوی در سه ماهه دوم سال آینده معرفی می‌شود

گوشی P10 هوآوی به تازگی در پایگاه داده GFXBench رویت شد اما صبح دیروز برخی خبرها و تصاویر به  P10 نسبت داده می‌شد. این در حالی است که P9 تا به امروز با استقبال خوبی مواجه شده و فروش بالایی داشته است. بنا بر ادعای Hawa Hyath که یکی از مدیران بازاریابی شرکت هوآوی است، […]

گوشی P10 هوآوی به تازگی در پایگاه داده GFXBench رویت شد اما صبح دیروز برخی خبرها و تصاویر به  P10 نسبت داده می‌شد. این در حالی است که P9 تا به امروز با استقبال خوبی مواجه شده و فروش بالایی داشته است. بنا بر ادعای Hawa Hyath که یکی از مدیران بازاریابی شرکت هوآوی است، P10 سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرده است که در حال حاضر هوآوی گوشی Nova را برای عرضه در دوم فوریه (14 بهمن‌ماه) در برنامه دارد. پس از آن نیز عرضه Mate 9 در منطقه برنامه بعدی این شرکت است. بنابراین چند ماه پیش رو برای هوآوی بسیار پرکار خواهد بود و به نظر می‌رسد که پیش از سه‌ماهه دوم یال میلادی قصد رونمایی از محصول جدید خود را نخواهد داشت. هوآوی همان‌طور که P9 را نیز در آوریل سال جاری معرفی کرد، از گوشی P10 نیز احتمالاً در همین تاریخ پرده بر خواهد داشت.

این مدیر مشخصاتی که قبلاً از این گوشی منتشر شده را تایید کرده و گفته گوشی P10 هوآوی مجهز به چیپست Kirin 960 با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G71 خواهد بود. ضمناً نمایشگر این گوشی 5.5 اینچی و با رزولوشن 1440 در 2560 خواهد بود. همچنین گفته شده که P10 دارای دو نسخه یکی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ارائه خواهد شد. به علاوه اینکه انتظار می‌رود یک دوربین دوگانه نیز در پشت گوشی حضور داشته باشد.

جالب است بدانید که در سال‌های اخیر شرکت هوآوی توانسته است با رشد خوبی که داشته عنوان سومین تولییدکننده بزرگ گوشی در سراسر جهان را از آن خود نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال