اپل آیفون 8 را به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد کرد

Ming-Chi Kuo، تحلیلگر معروف آیفون‌های اپل از موسسه‌ی تحقیقاتی KGI بار دیگر خبرهای جدیدی را از آیفون بعدی اپل منتشر کرده است. او حالا مدعی شده که تمامی نسخه‌های آیفون 8 اپل به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز می‌گردند هرچند ممکن است در درون جعبه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر این گوشی شارژر بی‌سیم مشاهده نشود و برای خرید این […]

Ming-Chi Kuo، تحلیلگر معروف آیفون‌های اپل از موسسه‌ی تحقیقاتی KGI بار دیگر خبرهای جدیدی را از آیفون بعدی اپل منتشر کرده است. او حالا مدعی شده که تمامی نسخه‌های آیفون 8 اپل به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز می‌گردند هرچند ممکن است در درون جعبه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر این گوشی شارژر بی‌سیم مشاهده نشود و برای خرید این شارژر باید جداگانه اقدام کرد.

بدنه‌ای که اپل برای شارژر بی‌سیم آیفون  8 برگزیده بدنه‌ای شیشه‌ای فلزی خواهد بود تا شارژر بی‌سیم این شرکت به بهترین شکل ممکن عمل کند. بعد از اینکه آیفون 8 در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد اپل قصد دارد این تکنولوژی را به شکل گسترده‌تر در محصولات خود به کار گیرد به طوری که تا سال ۲۰۱۸ شاهد شارژر بی‌سیم در اکثر محصولات این شرکت خواهیم بود.

پیش از این نیز، Ming-Chi Kuo بیان کرده بود که آیفون بعدی اپل در سه نسخه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد که دو نسخه‌ی آن به عنوان نسخه‌های بعدی آیفون 7 و 7 پلاس شناخته خواهند شد و نسخه‌ی دیگر به نمایشگری خمیده با پنل AMOLED مجهز می‌شود.

گمان می‌رود شرکت Pegatron وظیفه‌ی تولید شارژر‌های بی‌سیم آیفون اپل را برعهده گرفته و شرکت Foxconn نیز مشغول تولید نمایشگرهای AMOLED  است. با این وجود هنوز زمان زیادی تا معرفی این گوشی‌ها باقی مانده پس نمی‌توان زیاد به شایعات منتشر شده در مورد آیفون بعدی اپل اعتماد کرد هرچند دهمین نسل از آیفون‌های ساکنان کوپرتینو باید تفاوت‌های زیادی با نسل‌های قبلی داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال