در سال گذشته بیش از ۱۷۰ میلیون نقد و بررسی جعلی توسط گوگل حذف شد

گوگل اعلام کرد در سال گذشته حدود ۱۷۰ میلیون نقد و بررسی جعلی در این موتور جستجو قرار داشته که توسط این شرکت حذف شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل بزرگترین موتور جستجوی اینترنت در جهان است که با ایجاد شرایط مناسب برای کاربران امکان قرار دادن نظرات مختلف در […]

گوگل اعلام کرد در سال گذشته حدود ۱۷۰ میلیون نقد و بررسی جعلی در این موتور جستجو قرار داشته که توسط این شرکت حذف شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل بزرگترین موتور جستجوی اینترنت در جهان است که با ایجاد شرایط مناسب برای کاربران امکان قرار دادن نظرات مختلف در مورد محصولات و خدمات را به آنها ارائه کرده است. اکنون این شرکت می‌گوید در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۷۰ میلیون نقد و بررسی فیک در این موتور جستجو وجود داشته که از آن و گوگل مپس حذف شده است.

کاربران از طریق گوگل و گوگل مپس می‌توانند نظرات خود را در مورد محصولات و خدمات مختلف ارائه کنند. طبق گزارش‌ها در طول روز حدود ۲۰ میلیون نقد و بررسی در قسمت جستجوها و گوگل مپس توسط کاربران اضافه می‌شود. البته حجم بسیار زیادی از این اطلاعات غیر واقعی بوده و در واقع نظرات جعلی را تشکیل می‌دهند. گفته گوگل در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۷۰ میلیون نظر جعلی کشف و حذف شده است.

برخی از برنامه‌های آنلاین امکان ارسال نظرات جعلی را برای کاربران فراهم می‌کنند. از این رو گوگل اعلام کرد با ایجاد تغییراتی در الگوریتم‌های بررسی و بخش ثبت نظرات خود قصد دارد از فعالیت این برنامه‌های غیر کاربردی جلوگیری کند. طبق اعلام گوگل با استفاده از الگوریتم‌های جدید از انتشار نقد و بررسی‌های جعلی جلوگیری خواهد شد. بنابراین بخش نظرات و بررسی‌های مربوط به جستجوی گوگل و گوگل مپس از این بحث اطلاعات درستی را به کاربران نشان خواهد داد.

این شرکت در سال گذشته نیز موفق به شناسایی و حذف این تعداد نقد و بررسی جعلی شده و دسترسی به داده‌های موثق‌تر و دقیق‌تر را برای کاربران فراهم کرده است. گزارش مربوط به اقدامات اخیر این شرکت در پست وبلاگ گوگل منتشر شده و به این موضوع اشاره شده است که نقد و بررسی‌های جعلی مربوط به سیاست‌های این شرکت نیز حذف شده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال