لنوو تا دو سال دیگر لپ تاپ‌های خود را با ویژگی ۸۰ درصد تعمیرپذیری عرضه می‌کند

شرکت لنوو قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ دستگاه‌های خود را به گونه‌ای ارائه کند تا کاربران بتوانند تا ۸۰ درصد امکان تعمیر آنها را داشته باشند. بنابراین برنامه‌ریزی‌های لنوو همانند شرکت‌هایی مانند فریم ورک و در مسیر آنها خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لنوو در ابتدا به دنبال عرضه لپ‌تاپ‌های […]

شرکت لنوو قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ دستگاه‌های خود را به گونه‌ای ارائه کند تا کاربران بتوانند تا ۸۰ درصد امکان تعمیر آنها را داشته باشند. بنابراین برنامه‌ریزی‌های لنوو همانند شرکت‌هایی مانند فریم ورک و در مسیر آنها خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لنوو در ابتدا به دنبال عرضه لپ‌تاپ‌های ماژولار قابل تعمیر بوده است. نخستین لپ تاپ ماژولار مفهومی این شرکت نیزپیش از این رونمایی شده بود. اما این شرکت تاکنون در مورد تعمیر کردن دستگاه‌های خود وعده‌ای به کاربران نداده بود. اکنون طبق برنامه‌های آینده این شرکت دارندگان لپ‌تاپ‌های لنوو ThinkPad و دارندگان گوشی‌های موتورولا می‌توانند شخصی دستگاه‌های خود را تعمیر کنند.

لوکا روسی مدیر اجرایی این شرکت در بیانیه خود اعلام کرد کاربران تا دو سال آینده می‌توانند تا ۸۰ درصد از محصولات شرکت لنوو را خودشان تعمیر کنند. وی در این باره گفته است: بسیاری از قطعات در محصولات لنوو از جمله باتری‌ها ssdها و غیره مهر و موم نشده و این امکان برای مشتری‌ها خواهد بود تا خودشان بتوانند این قطعات را تامین کنند و از تولید ضایعات نیز جلوگیری شود.

این شرکت تلاش دارد تا با شرکت‌های دیگر در این زمینه رقابت کند. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها قابلیت تعمیر پذیری را به محصولات خود اضافه کرده اند. از این رو لنوو نیز فعالیت‌های خود را در زمینه بهبود تعمیرپذیری و پایداری دستگاه‌ها افزایش داده است.

البته فعالیت‌های این چنینی تنها به نیت خوب شرکت‌ها مربوط نبوده و بسیاری از آنها با توجه به شرایط اقتصادی سیاسی در جهان و تغییرات آن چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال