اندروید 5.1 برای LG G3 عرضه نمی‌شود، منتظر بروزرسانی Andorid M باشید!

  شاید این روزها و با عرضه‌ی اندروید 5.1 برای بسیاری از پرچم‌داران قبلی و جدید شرکت‌های مختلف، با خود بگویید که علت عدم عرضه‌ی اندروید 5.1 برای LG G3 چیست؟ گوشی‌هوشمند LG G3 با اندروید 5.0 منتشر شد و LG G4 نیز به اندروید 5.1 مجهز شده است اما دلیل این تاخیر، این است […]

 

شاید این روزها و با عرضه‌ی اندروید 5.1 برای بسیاری از پرچم‌داران قبلی و جدید شرکت‌های مختلف، با خود بگویید که علت عدم عرضه‌ی اندروید 5.1 برای LG G3 چیست؟ گوشی‌هوشمند LG G3 با اندروید 5.0 منتشر شد و LG G4 نیز به اندروید 5.1 مجهز شده است اما دلیل این تاخیر، این است که پرچم‌دار قبلی ال‌جی، بروزرسانی اندروید 5.1 را دریافت نخواهد کرد و مستقیما به Andorid M بروزرسانی خواهد شد.

البته این اطلاعات، شایعاتی نیستند که در فضای مجازی و میان وب‌سایت‌های مختلف نقل‌و‌قول می‌شود، بلکه شعبه‌ی یونان از کمپانی ال‌جی در صفحه‌ی رسمی خود مستقیما به این موضوع اشاره کرده است. هیچ اطلاعات اضافی نیز در این مورد منتشر نشده و اینگونه که به نظر می‌رسد، پرچم‌دار قبلی LG یعنی G3، هیج بروزرسانی نرم‌افزاری مهمی را در سال جاری دریافت نخواهد کرد و احتمالا سال آینده و شاید پایان سال جاری، شاهد عرضه‌ی Android M برای این دستگاه باشیم.

بی‌شک عرضه‌ی بروزرسانی Android M برای این گوشی‌هوشمند خبر خوبی خواهد بود اما اینکه آنها باید مدت زمان زیادی را تا دریافت آپدیت نرم‌افزاری صبر نمایند، نمی‌تواند خبر خوشآیندی برای آنها باشد. پیشتر نیز شرکت HTC، به صورت رسمی از عرضه‌ی Andorid M برای پرچم‌داران خود خبر داده بود و احتمالا باید در آینده‌ی نزدیک، شاهد انتشار اخباری در این مورد توسط سایر شرکت‌ها نیز باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال