گوشی های سری جدید میزو با حاشیه هایی باریک تر از آیفون ۱۵ عرضه میشوند

تصاویر جدیدی از گوشی‌های جدید شرکت میزو منتشر شده که طراحی این گوشی را نشان می دهد. طبق این تصاویر، این گوشی دارای طراحی منحصر بفرد با حاشیه های باریک خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت میزو پیش فروش گوشی های خود را از امروز در چین آغاز کرده است. […]

تصاویر جدیدی از گوشی‌های جدید شرکت میزو منتشر شده که طراحی این گوشی را نشان می دهد. طبق این تصاویر، این گوشی دارای طراحی منحصر بفرد با حاشیه های باریک خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت میزو پیش فروش گوشی های خود را از امروز در چین آغاز کرده است. پوستر جدیدی که از این گوشی ها منتشر شده نشان دهنده جزئیات طراحی آنها است.

گوشی جدید Meizu21 دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی سامسونگ با حاشیه های متقارن است که نسبت به آیفون ۱۵ حاشیه های باریک تری خواهد داشت. البته شیائومی ۱۴ که اخیرا عرضه شده است حاشیه های باریک تری دارد اما دارای تقارن نیست.

این گوشی دارای باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی در مدل استاندارد بوده و نسخه پرو آن به باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. هنوز در مورد قابلیت شارژ بی سیم در مورد مدل پرو اطلاعاتی منتشر نشده است. این دو گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز هستند. دوربین های پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، به همراه ویژگی لرزشگیر اپتیکال و دوربین های فوق عریض و تله فوتو هستند. احتمالا نسخه پرو دارای دوربین تله فوتو پربسکوپی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال