MSI با همکاری یوبی‌سافت، از مادربورد گیمینگ Z170A KRAIT GAMING S6 SIEGE پرده برداشت

همان‌طور که اطلاع دارید، چند روزی از عرضه‌ی یکی از بهترین بازی‌های سال جاری یعنی Tom Clany’s Rainbow Six Siege می‌گذرد، عنوانی که موفق شد جایزه‌ی بهترین بازی PC در نمایشگاه E3 2015 را از آن خود کند. حال شرکت MSI نیز با همکاری ناشر این بازی، یوبی‌سافت، نسخه‌ی جدید از مادربورد گیمینگ و بسیار قدرتمند Z170A KRAIT […]

همان‌طور که اطلاع دارید، چند روزی از عرضه‌ی یکی از بهترین بازی‌های سال جاری یعنی Tom Clany’s Rainbow Six Siege می‌گذرد، عنوانی که موفق شد جایزه‌ی بهترین بازی PC در نمایشگاه E3 2015 را از آن خود کند. حال شرکت MSI نیز با همکاری ناشر این بازی، یوبی‌سافت، نسخه‌ی جدید از مادربورد گیمینگ و بسیار قدرتمند Z170A KRAIT EDITION را با نام Z170A KRAIT GAMING S6 SIEGE معرفی نموده است.

این مادربورد که قرار است در تعداد و به مدت محدودی در اختیار کاربران قرار بگیرد، در واقع یک باندل جدید از سوی MSI است که یک نسخه‌ی کپی از این بازی را نیز به صورت رایگان، در اختیار خریداران قرار می‌دهد. البته این مادربورد اولین بار، تیرماه به صورت کامل شد و به خاطر توانایی‌ها و کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی که دارد، حالا باز هم شاهد عرضه‌ی باندلی جدید به همراه آن هستیم.

MSI Announces Z170A KRAIT Gaming R6 Siege 2

بدون شک مادربورد Z170A KRAIT EDITION GAMING R6 SIEGE، قدرتی فوق‌العاده بالا داشته و امکانات بسیار خوبی که در این مادربورد گنجانده شده، می‌تواند نیازهای هر گیمری را برطرف سازد. سازندگان سعی کرده‌اند در این محصول، از زبان طراحی جدید و فوق‌العاده جذاب خود با نام MSI GAMING DNA نیز استفاده نمایند تا شکل ظاهری این محصول، هر کسی را وسوسه کند. سیستم صوتی Audio Boost 3 که تنها می‌توان آن را در محصولات رده‌بالای MSI پیدا کرد نیز می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر و فوق‌العاده از انتقال صدایی بسیار با کیفیت را پیش روی کاربران قرار دهد.MSI Announces Z170A KRAIT Gaming R6 Siege 3

مادربورد جدید شرکت MSI، با پشتیبانی از نسل ششم پردازنده‌های سری Core اینتل با معماری Skylake و سوکت LGA1151، به صورت کامل با حافظه‌های رم نیز بهینه شده و برای این کار، از سیستم DDR4 Boost بهره گرفته شده تا حداکثر توان سیستم را در اجرای بازی‌ها شاهد باشیم. در کنار این موارد، باید پورت‌های فوق‌العاده سریع USB 3.1 Type A و USB 3.1 Type C را نیز در نظر داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال