گوشی‌های جدید نوبیا می‌توانند برای عکاسی، بازی و پخش موسیقی به کار روند

گوشی جدید نوبیا ارزان‌ترین گوشی تاشو جهان است که توسط شرکت ZTE وارد بازارهای جهانی شده است به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی ZTE در کنگره جهانی موبایل امسال با هدف بازگشت به بازار جهانی موبایل دستگاه‌های قدرتمندی را با برند نوبیا عرضه کرده که هر کدام از آنها در زمینه بازی عکاسی […]

گوشی جدید نوبیا ارزان‌ترین گوشی تاشو جهان است که توسط شرکت ZTE وارد بازارهای جهانی شده است

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی ZTE در کنگره جهانی موبایل امسال با هدف بازگشت به بازار جهانی موبایل دستگاه‌های قدرتمندی را با برند نوبیا عرضه کرده که هر کدام از آنها در زمینه بازی عکاسی و موزیک قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌کنند. هر کدام از این گوشی‌ها می‌توانند با استفاده از ویژگی‌های قدرتمند خود باعث تحول در بازار شوند. گوشی‌های عرضه شده توسط این شرکت شامل نوبیا موزیک ارزان قیمت ۱۴۹ دلاری بوده و گرانترین آن nubia Neo 2 5G گیمینگ است.

گوشی نوبیا nubia Focus 5G یکی از محصولات تازه وارد این شرکت است که قرار است به بازار جهانی نیز عرضه شود. از یک دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده شده و قیمت آن تنها ۱۹۹ دلار است. در این گوشی از طراحی دوربین‌های کلاسیک الهام گرفته شده به عنوان تنها گوشی در جهان از دکمه‌های عکاسی دوگانه بهره می‌برد. دکمه Sliding Shortcut امکان فعال سازی دوربین را از طریق لمس ممکن می‌کند. با استفاده از دکمه Capture می‌توان عکس برداری را با تجربه شبیه به دوربین‌های واقعی انجام داد. در این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پردازنده ۵ نانومتری قرار داشته و دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی آن نیز به ۵ فاصله کانونی مجهز است.

در گوشی نوبیا موزیک نیز بلندگوهای با کیفیت همزمان با دو جک صدای 3.5 میلیمتری عرضه شده و کیفیت صدای آن ۶ برابر بالاتر از حد متوسط است. الگوریتم هوش مصنوعی برای تغییر ولوم صدا استفاده شده و به دلیل وجود دو جک هدفون در آن می‌توان به طور همزمان یک موزیک را با دو هدفون مختلف گوش داد.

گوشی نوبیا نئو ۲ گوشی دیگر گیمینگ این کمپانی است که علاوه بر عملکرد مناسب برای گیمینگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان سفارشی‌سازی دکمه‌های درون دستگاه آن را به یک گوشی جدید تبدیل کرده است. ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی از نوع ۱۲۰ هرتزی باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و بلندگوی دوگانه با امکان پشتیبانی از DTS:X Ultra اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال