همه چیز درباره لپ تاپ مستحکم Toughbook 55 پاناسونیک

لپ تاپ جدید شرکت پاناسونیک که Toughbook 55 نام دارد ، یک لپ تاپ مستحکم با بدنه ای محکم است که برای محیط های صنعتی و خشن ساخته شده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، محصول جدید پاناسونیک بسیار اص و منحصر بفرد وبصورت ماژولار طراحی شده است. اکنون پاناسونیک محصول دیگر […]

لپ تاپ جدید شرکت پاناسونیک که Toughbook 55 نام دارد ، یک لپ تاپ مستحکم با بدنه ای محکم است که برای محیط های صنعتی و خشن ساخته شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، محصول جدید پاناسونیک بسیار اص و منحصر بفرد وبصورت ماژولار طراحی شده است. اکنون پاناسونیک محصول دیگر خود را از سری لپ تاپ های مستحکم عرضه کرده است. این شرکت با محصولات اخیر خود جایگاه خاصی را در تولید این نوع محصولات پیدا کرده است.

لپ تاپ Toughbook 55 مشخصاتی همچون بلوتوث ۵ و پورت USB-C و HDMI 2.0 را داراست. ماژولار بودن این لپ تاپ به این معنی است که کاربر میتواند از طریق درگاه‌های توسعه (Expansion Ports) حافظه ذخیره سازی اصلی و حافظه جانبی اختیاری آن را تغییر دهد. حتی صفحه کلید و رم آن نیز قابل تغییر است. در این لپ تاپ امکان تنظیم اختیاری پورت‌های ورودی و خروجی و حسگر اثرانگشت و تراشه گرافیکی اختصاصی نیز به کاربر داده شده است.

پردازنده این دستگاه core i5 یا i7 vPro اینتل است و از دو ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۶۴ گیگابایت رم و صفحه‌نمایش لمسی ۱۰۰۰ نیتی نیز بهره برده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال