بیستم مرداد منتظر انتشار مشخصات فنی چیپ Snapdragon 820 نباشید

هفته‌ی گذشته، اطلاعاتی در مورد انتشار مشخصات فنی چیپ Snapdragon 820 منتشر و اعلام شده بود که روز 11 آگوست یعنی 20 مرداد ماه، شاهد معرفی کامل این چیپ توسط کوآلکام خواهیم بود. ولی به نظر می‌رسد که این خبر، تنها یک شایعه بوده باشد چرا که یکی از تحلیل‌گران دنیای گوشی‌های هوشمند، آقای Pan Jiutang، اعلام کرده […]

هفته‌ی گذشته، اطلاعاتی در مورد انتشار مشخصات فنی چیپ Snapdragon 820 منتشر و اعلام شده بود که روز 11 آگوست یعنی 20 مرداد ماه، شاهد معرفی کامل این چیپ توسط کوآلکام خواهیم بود. ولی به نظر می‌رسد که این خبر، تنها یک شایعه بوده باشد چرا که یکی از تحلیل‌گران دنیای گوشی‌های هوشمند، آقای Pan Jiutang، اعلام کرده که این چیپ برای اولین بار در گوشی‌هوشمند Xiaomi Mi 5 و ماه مارس سال آینده دیده خواهد شد.

اگر شما منتظر شنیدن اخباری در مورد چیپ Snapdragon 820 تا دو روز دیگر بودید، خبر بدی برای شما داریم. در واقع کوآلکام در روز سه‌شنبه قصد برگزاری کنفرانسی با نام SIGGRAPH 2015 را در لس‌آنجلس و با هدف صحبت در مورد سیستم‌های گرافیکی و کامپیوتری دارد اما این شرکت هیچ برنامه‌ای برای معرفی چیپ جدید خود نداشته و احتمالا همین موضوع سبب انتشار این شایعه شده باشد.

اما برای افرادی که قصد دارند در مورد عملکرد چیپ بعدی کوآلکام بیشتر بدانند، می‌توانیم یک نمونه‌ی بسیار خوب بیان کنیم. طبق اخباری که جلوتر منتشر کردیم، محصول مرموز و جدید سامسونگ موفق شده تا به امتیاز 95,972 در تست AnTuTu برسد و اینکه شایعاتی در مورد همکاری مجدد کوآلکام و سامسونگ برای استفاده از چیپ جدید این شرکت برای استفاده در پرچم‌دار بعدی سامسونگ منتشر شده و همین موضوع می‌تواند احتمال به کارگیری چیپ Snapdragon 820 در دستگاه جدید سامسونگ رو تقویت نماید.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که شرکت‌های LG، HTC، Sony و Xiaomi نیز به چیپ Snapdragon 820 دسترسی دارند و به همین دلیل، می‌توانیم در این روزها منتظر انتشار بنچمارک‌های جدیدتر و امتیازارت خیره‌کننده باشیم.