افشای تصاویر رسمی وان پلاس 12R  پیش از عرضه جهانی

پیش از آنکه وان پلاس بتواند گوشی جدید خود را به صورت جهانی عرضه کند، تصاویر رسمی آن در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر رسمی وان پلاس 12R در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است این در حالی است که وان پلاس قصد دارد به […]

پیش از آنکه وان پلاس بتواند گوشی جدید خود را به صورت جهانی عرضه کند، تصاویر رسمی آن در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر رسمی وان پلاس 12R در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است این در حالی است که وان پلاس قصد دارد به زودی از این گوشی در بازارهای جهانی رونمایی کند.

به نظر می‌رسد ظاهر گوشی با وان پلاس ۱۲ معمولی تفاوت چندانی نداشته باشد. البته گوشی جدید به قاب کاملاً فلزی مجهز بوده و ترکیب رنگ آن نیز به صورتی است که می‌تواند طرفداران جهانی را راضی کند. طبق گفته‌های منابع آگاه بازار به نام Abhishek Yadav این تصاویر از تصاویر رسمی وان پلاس 12R  محسوب شده و ترکیب رنگ برنزی آن را به خوبی نشان می‌دهد. احتمالاً وان پلاس ایس ۳ یا همان وان پلاس 12R در تاریخ بیست و سوم ژانویه به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

این اولین گوشی کمپانی وان پلاس از سری آر محسوب می‌شود که قرار است در بازارهای بین المللی نیز عرضه شود. اطلاعاتی که مکس جمبر از مشخصات این گوشی منتشر کرده احتمالاً وان پلاس12R با ظرفیت باتری بالاتر نسبت به نسخه وان پلاس ۱۲ عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال