Galaxy S6 active به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد

پس از لو رفتن مشخصات فنی گوشی‌هوشمند Galay S6 active و انتشار تصاویری از این تلفن، شب گذشته سامسونگ به صورت رسمی این گوشی را معرفی کرد و به تمامی شایعات موجود پایان داد. البته این خبرهای خوبی در انتظار علاقه‌مندان به این گوشی نیست چرا که این محصول تنها توسط AT&T و در قراردادی با […]

پس از لو رفتن مشخصات فنی گوشی‌هوشمند Galay S6 active و انتشار تصاویری از این تلفن، شب گذشته سامسونگ به صورت رسمی این گوشی را معرفی کرد و به تمامی شایعات موجود پایان داد. البته این خبرهای خوبی در انتظار علاقه‌مندان به این گوشی نیست چرا که این محصول تنها توسط AT&T و در قراردادی با این شرکت، به دست مشتریان خواهد رسید.

Galaxy S6 active از صفحه‌نمایشی 5.1-اینچی با وضوح تصویر 2K و پنل Super AMOLED در کنار چیپ قدرتمند Exynos 7420 بهره می‌برد و از استانداردهای IP68 و Mil-STD-810G نیز استفاده می‌کند. و این، بدان معناست که Galaxy S6 active به صورت کامل در برابر گرد و غبار ایمن بوده و در عمق 1.5 متری آب نیز می‌تواند تا 30 دقیقه دوام بیاورد.

Samsung Galaxy S6 active rugged flagship officially announced 2

باتری به کار گرفته شده در این گوشی، از Galaxy S6 قوی‌تر بوده و در نسخه‌ی active از این گوشی‌هوشمند، شاهد یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ بدون سیم هستیم. اینطور که به نظر می‌رسد، باتری این گوشی بسیار قدرتمندتر از Galaxy S6 می‌باشد و برای اطلاع بیشتر و کامل‌تر از عملکرد این باتری گوشی، باید منتظر نتایج تست‌های آن باشیم. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه‌ی Micro SD نیز برای کاربران وجود دارد ولی این گوشی تنها در یک نسخه‌ی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود و خبری از نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی آن نیست.

مابقی مشخصات این گوشی، همانند بردار کوچکتر خود یعنی Galaxy S6 می‌باشد و در نسخه‌ی active این گوشی نیز شاهد سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سلفی در کنار اندروید 5.0.2 و رابط کاربری TouchWiz هستیم.

Samsung Galaxy S6 active rugged flagship officially announced 3 Samsung Galaxy S6 active rugged flagship officially announced 4

فروش گوشی Samsung Galaxy S6 active از سه روز دیگر یعنی 12 ژوئن آغاز خواهد شد و با شرایطی بسیار ویژه، قابل خریداری از ‌AT&T می‌باشد. کاربرانی که قراردادی دو ساله با AT&T امضا نمایند، می‌توانند یک تبلت Samsung Galaxy Tab 4 8.0 را به صورت رایگان دریافت کرده و یا به جای آن، شارژر بدون سیم Samsung Wireless Charging Padfor را با 50 درصد تخفیف، خریداری کرده و از قیمت‌ها و اقساط معقول و بسیار خوب AT&T برای خرید این گوشی نیز بهره‌مند شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال