سامسونگ تولید گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ را آغاز کرده است

با توجه به اینکه سامسونگ تا دو ماه دیگر از جدیدترین پرچمدار سری گلکسی رونمایی خواهد کرد، خط تولید این گوشی‌ها کار خود را آغاز کرده و تا رونمایی آنها نیز فاصله چندانی باقی نمانده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب کاربری Tech_Reve در شبکه اجتماعی ایکس در گزارشی اعلام کرد […]

با توجه به اینکه سامسونگ تا دو ماه دیگر از جدیدترین پرچمدار سری گلکسی رونمایی خواهد کرد، خط تولید این گوشی‌ها کار خود را آغاز کرده و تا رونمایی آنها نیز فاصله چندانی باقی نمانده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب کاربری Tech_Reve در شبکه اجتماعی ایکس در گزارشی اعلام کرد سامسونگ تولید گوشی‌های گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا را آغاز کرده و احتمالاً خانواده این گوشی‌های پرچم‌دار در ژانویه امسال رونمایی خواهند شد.

با وجود احتمال تولید انبوه گوشی‌های سری اس ۲۴ هنوز زمان عرضه رسمی آنها مشخص نشده است. در هر حال بسیاری از افشاگران تاریخ اواخر ژانویه را برای عرضه این گوشی‌ها در نظر می‌گیرند. رندرهای با کیفیت منتشر شده از این گوشی‌های سامسونگ طراحی آنها را پیش از معرفی فاش کرده‌اند. گلکسی اس ۲۴ مجهز به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع اولد است که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. همچنین پردازنده به کار گرفته در آن اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ به همراه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

برخی افشاگران احتمال می‌دهند گلکسی اس ۲۴ و مدل اس ۲۴ پلاس ممکن است با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ نیز برای برخی بازارها عرضه شوند. طبق برنامه‌های ویژه سامسونگ احتمالاً گلکسی اس ۲۴ اولترا با قابلیت‌های منحصر به فردی از قبیل Zoom Anyplace و E2E AI Remosaic معرفی خواهند شد. همچنین این گوشی با جنس بدنه تیتانیومی همانند آیفون ۱۵ پرو عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال