سامسونگ احتمالا روی ساخت گلکسی واچ اولترا متمرکز می‌شود

سامسونگ هم اکنون روی ساخت نمایشگرهای کوچک و مجهز به فناوری micro-LED تمرکز کرده و احتمال دارد از این نمایشگرها در ساخت گلکسی واچ اولترا بهره ببرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ساخت نمایشگر محسوب میشود. این شرکت تاکنون نمایشگرهای باکیفیت بسیاری را برای خود […]

سامسونگ هم اکنون روی ساخت نمایشگرهای کوچک و مجهز به فناوری micro-LED تمرکز کرده و احتمال دارد از این نمایشگرها در ساخت گلکسی واچ اولترا بهره ببرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ساخت نمایشگر محسوب میشود. این شرکت تاکنون نمایشگرهای باکیفیت بسیاری را برای خود و دیمر دستگاه های رده بالا تولید کرده است.

در حال حاضر نیز این شرکت روی ساخت گلکسی واچ اولترا توسط سامسونگ صحت ندارد اما شروع ساخت نمایشگرهای مجهز به فناوری microLED واقعیت بوده و همین موضوع ممکن است احتمال ساخت ساعت های جدید را افزایش دهد. طبق اعلام یکی از افشاگران به نام Tech_Reve برخی اسناد از معرفی گلکسی واچ اولترا توسط سامسونگ خبر می دهند. در صورت احتمال ساخت این ساعت، رقیب اپل واچ اولترا خواهد بود.

در حال حاضر سامسونگ یکی از بزرگترین تامین کنندگان نمایشگر اولد در گوشی های هوشمند و ساعت ها بوده و اپل نیز در ساعت های خود از این نمایشگرها استفاده می کند. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد برتری خود را در حوره نمایشگرهای  micro-LED نیز حفظ کند. این نمایشگرها نسبت به نسل قبلی خود روشنایی بیشتری داشته و بهره وری انرژی نیز در آنها بیشتر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال