کسب امتیاز 83,774 توسط چیپ Snapdragon 820 در نرم‌افزار AnTuTu

همانطور که اطلاع دارید، چیپ بعدی شرکت کوآلکام، Snapdragon 820 نام داشته و قدرت بسیار بالایی نیز دارد. طبق گفته‌های کوآلکام، این چیپ تا سال 2016 در هیچ گوشی‌هوشمندی استفاده نخواهد شد و شاید اگر خیلی زود شاهد عرضه‌ و به کارگیری آن باشیم، اواخر سال 2015، زودترین زمان باشد. هنوز این چیپ به صورت رسمی نیز […]

همانطور که اطلاع دارید، چیپ بعدی شرکت کوآلکام، Snapdragon 820 نام داشته و قدرت بسیار بالایی نیز دارد. طبق گفته‌های کوآلکام، این چیپ تا سال 2016 در هیچ گوشی‌هوشمندی استفاده نخواهد شد و شاید اگر خیلی زود شاهد عرضه‌ و به کارگیری آن باشیم، اواخر سال 2015، زودترین زمان باشد.

هنوز این چیپ به صورت رسمی نیز توسط شرکت معرفی نشده اما تصویری از بنچمارک آن در نرم‌افزار AnTuTu منتشر شده که نشان می‌دهد این چیپ موفق به کسب امتیاز بسیار بالای 83,774 شده است، امتیازی که اگر صحت داشته باشد، بیشترین امتیاز در میان تمام چیپ‌های عرضه شده به حساب می‌آید. شاید این عدد بخواهد در نگاه اول، کمی باعث تعجب شما شود، اما به نظر می‌رسد که کوآلکام برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، قصد دارد تا این چیپ را با قدرتی فوق‌العاده بالا عرضه کند.

Snapdragon 820 spotted with a 83,774 score on AnTuTu 2

به نظر می‌رسد دستگاهی که امتیاز توسط آن ثبت شده، Green Orange X1 با 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه‌نمایشی 1080p باشد اما اندازه‌ی آن مشخص نیست. احتمالا Snapdragon 820 در پرچم‌داران سال 2016 مورد استفاده قرار بگیرد و با قدرت تقریبا دو برابری آن نسبت به Snapdragon 810، این چیپ قادر خواهد بود تا از پس پردازش صفحه‌نمایش‌های 2K و حتی 4K به سادگی برآید. دلیل این قدرت بالا نیز چیزی نیست جز گردآوردن هسته‌های پردازشگر Kyro در کنار پردازشگر گرافیکی Adreno 530 و پردازشگر دیجیتالی Hexagon 680 در یک چیپ.

هر چند، موضوع قدرت و سرعت، چیزی نبود که در رابطه با چیپ Snapdragon 810 مهم باشد چرا که قدرت این چیپ به قدری بالا بود که از پس هر پردازشی بربیاید. پس از اینکه این چیپ مشکلات حرارتی بسیاری را پیش روی خود داشت، مهمترین سوالی که حالا وجود دارد این است که آیا مشکلات حرارتی این چیپ باز هم تکرار می‌شوند یا نه.

فکر می‌کنید چیپ Snapdragon 820 تا چه اندازه می‌تواند در برابر چیپ بعدی سامسونگ موفق ظاهر شود؟ آیا باز هم سامسونگ می‌تواند چیپ قدرتمندتری را برای پرچم‌دار خود انتخاب نماید و یا باز هم سامسونگ، مشتری کوآلکام می‌شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال