[IFA 2015] تبلت‌های قدرتمند Predator 6 و Predator 8 ایسر، گیمرها را هدف خود قرار داده‌ند

کنفرانس شرکت ایسر در نمایشگاه IFA 2015، با معرفی تعداد زیادی محصول جدید از سوی این شرکت همراه بود. در این نمایشگاه ما شاهد معرفی شش گوشی‌هوشمند توسط این غول تایوانی بوده‌ایم که دو مدل از آنها، به سیستم‌عامل ویندوز 10 مجهز شده‌اند. همچنین شاهد معرفی دو تبلت جدید از خانواده‌ی جدید “Predator” بودیم که […]

کنفرانس شرکت ایسر در نمایشگاه IFA 2015، با معرفی تعداد زیادی محصول جدید از سوی این شرکت همراه بود. در این نمایشگاه ما شاهد معرفی شش گوشی‌هوشمند توسط این غول تایوانی بوده‌ایم که دو مدل از آنها، به سیستم‌عامل ویندوز 10 مجهز شده‌اند. همچنین شاهد معرفی دو تبلت جدید از خانواده‌ی جدید “Predator” بودیم که هدف اصلی آنها، گیمرها می‌باشد.

البته در نمایشگاه Computex 2015، ما با تبلت گیمینگ و قدرتمند Predator 8 ایسر آشنا شدیم اما ایسر برنامه‌ای ویژه برای این دو تبلت داشت. البته همانطور که گفتیم، “Predator” نام خانواده‌ی جدید و گیمینگ شرکت ایسر می‌باشد و به تبلت‌ها محدود نخواهد شد. طی کنفرانس این شرکت، اعلام شد که به زودی لپتاپ‌ها، مانیتورها و حتی کامپیوترهای گیمینگ جدیدی از این خانواده‌ معرفی می‌شود، اما همانطور که گفتیم، برلین محلی بود که ایسر آن را به معرفی کامل تبلت‌های خود اختصاص داد. هر دو تبلت جدید این شرکت، با بدنه‌ای بسیار مقاوم و با کیفیت تولید خواهند شد و در عین حال نیز طراحی مدرنی خواهند داشت.

The Acer Predator 6 and Predator 8 are new beastly devices aimed at gamers 2

Predator 6 که بهتر است آن را یک فبلت بنامیم، می‌تواند هر عنوانی را که تا کنون برای سیستم‌عامل اندروید تولید شده است، به راحتی آب خوردن اجرا کند. این فبلت قدرتمند، صفحه‌نمایشی 6-اینچی داشته و در کنار 4 گیگابایت حافظه‌ی رم، هیچ مشکلی در امر پردازش وجود نخواهد داشت. در مورد چیپ به کار رفته، هیچ اشاره‌ی مستقیمی به مدل چیپ نشده و سازندگان تنها به 10-هسته‌ای بودن و شرکت سازنده‌ی آن یعنی مدیاتک اشاره کردند که می‌توان اینگونه برداشت کرد که چیپ Helio X20، مسئول پردازش اطلاعات در این فبلت خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعات بیشتری در مورد سایر بخش‌ها و مشخصات فنی Predator 6 در اختیارمان قرار نگرفته اما ایسر یک موضوع دیگر را نیز تایید کرد و آن، دوربین 21-مگاپیکسلی محصول 6-اینچی‌اش می‌باشد.

اما ایسر اطلاعات کاملی از تبلت Predator 8 در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. این تبلت قدرتمند صفحه‌نمایشی 8-اینچی با رزولوشن 1200×1920 داشته و از 2 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. همچنین این تبلت در دو مدل مختلف با حافظه‌های 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. اما چیپ به کار رفته در این تبلت، Atom X7-Z8700 ساخته‌ی شرکت اینتل می‌باشد و با مجهز بودن پردازنده‌ی این چیپ به پردازشگر گرافیکی نسل هشتمی Gen. 8-LP Intel HD Graphics، قدرت فوق‌العاده بالایی می‌تواند در اختیار یک تبلت قرار بگیرد. در واقع ایسر، انویدیا و تبلت Shield این کمپانی را به رقابتی تمام‌عیار دعوت کرده است.

هنوز زمان دقیق عرضه و قیمت نهایی این محصولات مشخص نشده، اما تبلت Predator 8 قرار است در ماه سپتامبر عرضه گردد. و اگر اینگونه باشد، احتمالا فبلت Predator 6 نیز با فاصله‌ی اندکی از آن در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال