دستگاه سلامتی BeamO می‌تواند در کمتر از یک دقیقه کل بدن را چکاپ کند

شرکت Withings دستگاه جدیدی را برای چکاپ بدن در خانه توسعه داده است که می‌تواند در زمانی اندک میزان اکسیژن خون وضعیت قلب و ریه‌ها و دمای بدن را اندازه‌گیری کرده و با هدف نظارت روی سلامتی بدن آنها را بررسی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فرانسوی Withings در زمینه […]

شرکت Withings دستگاه جدیدی را برای چکاپ بدن در خانه توسعه داده است که می‌تواند در زمانی اندک میزان اکسیژن خون وضعیت قلب و ریه‌ها و دمای بدن را اندازه‌گیری کرده و با هدف نظارت روی سلامتی بدن آنها را بررسی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فرانسوی Withings در زمینه ساخت انواع دستگاه‌های هوشمند برای نظارت بر سلامت فعالیت می‌کند. این شرکت اکنون یک دستگاه چکاپ سلامتی چند منظوره با نام BeamO در آستانه نمایشگاه CES معرفی کرده است که می‌تواند تنها در یک دقیقه وضعیت سلامتی بدن را بررسی کرده و به نوعی چکاپ اندام‌های بدن را انجام دهد.

طبق گزارشی که در این مورد منتشر شده است این دستگاه با اندازه کوچک خود از قابلیت‌هایی نظیر الکتروکاردیوگرام، اکسیمتر گوشی پزشکی و همچنین دماسنج برخوردار است. با استفاده از این قابلیت‌ها می‌تواند دمای بدن سلامت قلب و ریه‌ها را بررسی کند.

رئیس و بنیانگذار این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود در مورد دستگاه نظارت بر علائم حیاتی بدن اعلام کرد هدف از ساخت این دستگاه نظارت روی پارامترهای کلیدی سلامت به طور منظم در خانه بوده به طوری که دیگر نیازی به مراجعه به پزشک نخواهد بود. حسگرهای موج نور دریافت اطلاعات صوتی در این دستگاه باعث می‌شود تا بتواند الگوهای جریان خون و دما همراه با سطوح اشباع اکسیژن خون را بررسی کرده و تعیین کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال