دوربین گوشی های گلکسی S24 به لطف هوش مصنوعی پیشرفته خواهند شد

ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی های سامسونگ به لطف تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به عملکرد بهتر این گوشی کمک خواهد کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیوی اخیر منتشر شده توسط سامسونگ نشان می دهد علاوه بر تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از دوربین های […]

ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی های سامسونگ به لطف تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به عملکرد بهتر این گوشی کمک خواهد کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیوی اخیر منتشر شده توسط سامسونگ نشان می دهد علاوه بر تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از دوربین های ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز روی گوشی های سامسونگ استفاده شده است. ترکیب این دو ویژگی می تواند بخشی از ویژگی های گوشی پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی S24 اولترا را نشان دهد. از مهمترین قابلیت های دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا می توان به ویژگی ISOCELL Zoom Anyplace اشاره کرد. این ویژگی مختص دوربین های ۲۰۰ مگاپیکسلی بوده و دارای فناوری ردیاب هوش مصنوعی به صورت اختصاصی و همچنین موتور هوش مصنوعی کوالکام در تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است.

ویژگی Zoom Anyplace با ردیابی خودکار سوژه ها در ویدیوها، فیلم های کوچک شده و یا به صورت فول فریم می تواند کل صحنه را ثبت کند. بدین ترتیب با استفاده از یک دوربین امکان ثبت دو ویدیو 4K وجود دارد. یکی از ویدیوها به صورت زوم روی سوژه ثبت شده و دیگری حالت استاندارد خواهد داشت. به گفته سامسونگ رنگ ها و زوایای ویدیو در نماهای ضبط شده یکسان است. همچنین این ویژگی با ردیابی خودکار سوژه را به صورت لحظه ای و در حال حرکت تحت فوکوس نگه داشته و امکان زوم روی هر ناحیه به صورت 4K نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال