توسعه آیفون تاشدنی توسط اپل به تعلیق درآمد

گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق توسعه آیفون تا شدنی توسط اپل منتشر شده که نشان می‌دهند احتمالاً ضعف نمایشگرهای سامسونگ دلیل این کار بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل توسعه آیفون‌های تو شدنی را به حالت تعلیق درآورده و مشخص نیست چه زمانی مجدداً ساخت آنها را از سر بگیرد. طبق […]

گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق توسعه آیفون تا شدنی توسط اپل منتشر شده که نشان می‌دهند احتمالاً ضعف نمایشگرهای سامسونگ دلیل این کار بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل توسعه آیفون‌های تو شدنی را به حالت تعلیق درآورده و مشخص نیست چه زمانی مجدداً ساخت آنها را از سر بگیرد. طبق پستی که یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است احتمالاً این شرکت نتوانسته با شرکت‌های تامین کننده نمایشگر به توافق برسد. زیرا اپل استانداردهای سختگیرانه‌ای را برای شرکت‌های تامین کننده در نظر گرفته است و آنها باید این استانداردها را پشت سر بگذارند. در حالی که شرکت‌های تامین کننده موفق به ارائه این استانداردها نشدند اکنون توسعه این نوع از آیفون به حالت تعلیق درآمده است.

اپل از سال ۲۰۱۶ تاکنون به دنبال تحقیق و توسعه و همچنین آزمایش گوشی‌های تا شدنی مدل‌های رقیب بوده است. یکی از تامین کنندگان اصلی پنل گوشی‌های آیفون شرکت سامسونگ است که پیش از این پنل‌هایی را برای آیفون و آیپد در اختیار اپل قرار داده بود. ظاهرا پنلی که سامسونگ برای گوشی‌های تاشوی اپل ساخته است در اثر آزمایش‌های دقیق توسط اپل از کار افتاده‌اند و این موضوع باعث شده تا اپل پروژه مربوط به ساخت این نوع از آیفون‌ها را تا زمان نامشخصی عقب بیندازد.

پیش از این در گزارش‌هایی اعلام شد اپل در حال کار روی دو نوع گوشی آیفون با فرم فکتور پوسته صدفی است. هممچنین در این گزارش‌ها آمده بود در صورتی که آزمایشات سختگیرانه اپل روی گوشی‌های ساخته شده به درستی انجام نشود ممکن است کل پروژه منحل شود.

در صورتی که اپل موفق به ساخت گوشی‌های جدید تا شدنی باشد احتمالاً عرضه آن همراه با قیمت‌های بسیار زیاد خواهد بود. منبع منتشر کننده این خبر که سابقه خوبی در افشاگری نداشته است هنوز به طور قطعی نمی‌تواند در مورد لغو این پروژه به طور کامل اطلاع رسانی کند. همچنین هنوز مشخص نیست پروژه آیپد تاشدنی اپل در چه مرحله‌ای قرار داشته و آیا ساخت آن نیز مانند آیفون تا شدنی محتمل است یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال