احتمالاً آیفون ۱۶ پرو با ماژول دوربین بسیار غیرمعمولی عرضه می‌شود

برخی از گزارش‌ها نشان می‌دهد در حال توسعه گزینه‌های متفاوتی برای گوشی‌های آیفون در قسمت ماژول دوربین است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل معمولاً برای توسعه گوشی‌های آیفون گزینه‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرد. این گزینه‌ها به همراه طراحی‌های متفاوت می‌تواند کمک کند تا آیفون سنسورهای بزرگتر یا بیشتری را به […]

برخی از گزارش‌ها نشان می‌دهد در حال توسعه گزینه‌های متفاوتی برای گوشی‌های آیفون در قسمت ماژول دوربین است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل معمولاً برای توسعه گوشی‌های آیفون گزینه‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرد. این گزینه‌ها به همراه طراحی‌های متفاوت می‌تواند کمک کند تا آیفون سنسورهای بزرگتر یا بیشتری را به خود اختصاص دهد. گزارش‌های اخیر که هنوز به صورت رسمی تایید نشده نشان می‌دهد اپل نمونه‌های اولیه آیفون ۱۶ پرو و پرومکس را با ماژول‌های دوربین غیر معمولی ساخته و مورد آزمایش قرار داده است.

پیش از این در برخی شایعات اعلام شد آیفون ۱۶ ممکن است یک ماژول دوربین عمودی داشته در برخی گزارشات نیز آمده است یک ماژول دوربین شبیه فیجت اسپینر میتواند جایگزین ماژول‌های قبلی در آیفون ۱۶ شود. اکنون نیز در گزارشی جدید اعلام شد نسخه‌های پرو سری آیفون ۱۶ ممکن است ماژول دوربین مثلثی روی پنل پشتی خود داشته باشند که می‌تواند ظاهر این دستگاه را به صورت غیرمعمول متمایز کند.

یک منبع ناشناس این طراحی عجیب و غریب را به صورت تصویر منتشر کرده و گفته است احتمال دارد اپل برای آیفون ۱۶ پرو از این طراحی استفاده کند. البته ممکن است اپل برای آزمایش این طراحی دلیل محکمی داشته باشد. طبق گفته این منابع فرم مثلثی ماژول دوربین می‌تواند یک انتخاب استراتژیک از طرف اپل باشد. زیرا با قرار دادن سنسورهای دوربین به این شکل می‌توان سنسورهای بیشتر و یا بزرگتر را در آیفون به کار برد.

همچنین ممکن است آیفون ۱۶ پرو به لنز تله فوتو ارتقا یافته مجهز شود. علاوه بر آن آیفون ۱۶ پرومکس احتمالاً به سنسور اصلی بزرگتر نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس مجهز خواهد شد. با وجودی که هنوز چیزی از طرف اپل اعلام نشده نمی‌توان طرح های مورد نظر را به عنوان طرح‌های اصلی در نظر گرفت. زیرا ممکن است این طرح‌ها پس از بررسی رد شده و یکی از طرح‌ها از میان آنها انتخاب شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال