میزو ایکس 5 در بنچمارک AnTuTu امتیاز بالایی کسب کرده است

همانطور که می‌دانید، میزو ایکس 4 توانست در سال 2014 در صدر لیست امتیازات بنچمارک AnTuTu قرار بگیرد. میزو ایکس 4 توانست سال گذشته با کسب امتیاز 47,765 نکسوس 6 را کنار بزند و در صدر جدول قرار بگیرد. حالا پرچمدار جدید این کمپانی چینی دیروز معرفی شد تا دوباره بحث بنچمارک این گوشی داغ‌تر شود. آیا […]

همانطور که می‌دانید، میزو ایکس 4 توانست در سال 2014 در صدر لیست امتیازات بنچمارک AnTuTu قرار بگیرد. میزو ایکس 4 توانست سال گذشته با کسب امتیاز 47,765 نکسوس 6 را کنار بزند و در صدر جدول قرار بگیرد. حالا پرچمدار جدید این کمپانی چینی دیروز معرفی شد تا دوباره بحث بنچمارک این گوشی داغ‌تر شود. آیا این گوشی می‌تواند امسال نیز در بالای جدول امتیازات این بنچمارک قرار بگیرد یا خیر؟ این سوالیست که باید تا آخر سال صبر کرد و به آن رسید.

در جدیدترین بنچمارک گرفته شده از این گوشی، میزو ایکس 5 توانست امتیاز خوب 53,330 را کسب کند. این در حالیست که نکسوس 6 امتیاز 47,079، گلکسی نوت 4 امتیاز 44,669 و پرچمدار کمپانی وان پلاس امتیاز 44,516 را کسب کرده است.

میزو ایکس 5 دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی می‌باشد. این نمایشگر مجهز به تکنولوژی AMOLED برای نشان‌ دادن‌ بهتر رنگ‌ها نیز است. میزو از کمپانی مدیاتک برای تهیه‌ی چیپست این گوشی کمک گرفته و آن را به چیپست  Helio X10 مجهز کرده است. پردازنده‌ی 8 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را به کمک پردازنده‌ی گرافیکی  PowerVR G6200 بر عهده دارد. 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات این گوشی می‌باشد. دوربین 20.7 و 5 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین اصلی و جلوی گوشی وظیفه‌ی ثبت تصاویر را بر عهده دارند. باتری با ظرفیت 3150 میلی آمپری نیز بر زیر قاب گوشی تعبیه شده است. این گوشی از جدیدترین نسخه‌ی اندروید یعنی اندروید لالی پاپ نیز بهره می‌برد و نهایتا رابط کاربری Flyme بر روی اندروید 5 قرار گرفته است.

با توجه به مشخصات سخت افزاری گوشی، باید دید آیا میزو ایکس 5 همانند برادر کوچک‌تر خود می‌توانند امسال نیز در صدر لیست این بنچمارک قرار بگیرد یا خیر؟ شما چه فکر می کنید؟

The Meizu MX5 scores 53,330 on AnTuTu

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال