تجربه‌ای یکپارچه‌تر برای کاربران

همگام‌سازی لیست پخش در یوتیوب موزیک بین نسخه وب و اپلیکیشن موبایل فراهم شد

یوتیوب موزیک اخیراً با به‌روزرسانی جدید خود، تجربه کاربری را بهبود بخشیده است. این پلتفرم اکنون قابلیت همگام‌سازی لیست پخش بین نسخه وب و اپلیکیشن موبایل را فراهم کرده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به سادگی از یک دستگاه به دستگاه دیگر جابه‌جا شده و به گوش دادن به موسیقی ادامه دهند. به گزارش […]

یوتیوب موزیک اخیراً با به‌روزرسانی جدید خود، تجربه کاربری را بهبود بخشیده است. این پلتفرم اکنون قابلیت همگام‌سازی لیست پخش بین نسخه وب و اپلیکیشن موبایل را فراهم کرده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به سادگی از یک دستگاه به دستگاه دیگر جابه‌جا شده و به گوش دادن به موسیقی ادامه دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، در نسخه جدید لیست پخش در نسخه وب حتی پس از بستن و باز کردن دوباره تب مرورگر، حفظ می‌شود. همچنین  لیست پخش در نسخه وب با صف پخش اپلیکیشن موبایل همگام‌سازی می‌شود. به این معنا که اگر آهنگی را در اپلیکیشن موبایل به لیست پخش اضافه کنید، این آهنگ به طور خودکار در نسخه وب نیز نمایش داده خواهد شد. با باز کردن نسخه وب، می‌توانید به طور خودکار به همان جایی که در اپلیکیشن موبایل متوقف کرده بودید، برگردید.

برای بررسی این ویژگی، می‌توانید لیست پخش را در هر دو نسخه (وب و موبایل) پاک کرده و سپس آهنگی را در اپلیکیشن موبایل شروع به پخش کنید. سپس، نسخه وب را باز کرده و مشاهده خواهید کرد که لیست پخش به طور خودکار با صف پخش موبایل همگام‌سازی شده است. همگام‌سازی لیست پخش در حال حاضر تنها از موبایل به وب امکان‌پذیر است و برعکس آن صدق نمی‌کند.

علاوه بر همگام‌سازی لیست پخش، یوتیوب موزیک تغییرات دیگری نیز در نسخه وب خود ایجاد کرده است. به عنوان مثال، نوار پیشرفت پخش آهنگ‌ها اکنون به جای رنگ قرمز یکدست، به رنگ صورتی ملایمی در قسمت انتهایی تغییر کرده است. این به‌روزرسانی جدید، تجربه کاربری یوتیوب موزیک را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده و آن را به یک پلتفرم موسیقی یکپارچه‌تر تبدیل کرده است. با این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند به راحتی بین دستگاه‌های مختلف جابه‌جا شده و بدون وقفه به گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود ادامه دهند.