ساعت جدید Crossbeats علاوه بر ChatGPT از داینامیک آیلند پشتیبانی می کند

کمپانی Crossbeats از ساعت جدیدی به نام Crossbeats Nexus رونمایی کرده است که به دلیل استفاده از ChatGPT و پشتیبانی از داینامیک آیلند میتواند نسبت به دیگر ساعت‌های موجود در بازار از مزیت‌های بیشتری برخوردار باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت Crossbeats Nexus دارای صفحه نمایش ۲.۱ اینچی است که می‌تواند […]

کمپانی Crossbeats از ساعت جدیدی به نام Crossbeats Nexus رونمایی کرده است که به دلیل استفاده از ChatGPT و پشتیبانی از داینامیک آیلند میتواند نسبت به دیگر ساعت‌های موجود در بازار از مزیت‌های بیشتری برخوردار باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساعت Crossbeats Nexus دارای صفحه نمایش ۲.۱ اینچی است که می‌تواند ۵۰۰ پوسته شخصی سازی شده را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین استفاده از رابط کاربری آن به دلیل وجود دکمه چرخان بسیار آسان است.

این ساعت به ردیاب پیشرفته GPS و داینامیک آیلند نیز مجهز است. بنابراین میتواند به کاربران در انجام فعالیت‌های روزمره خارج از خانه کمک کند. همچنین کراس Crossbeats Nexus به قطب نما، ارتفاع سنج، کتابخوان الکترونیکی و فشارسنج نیز مجهز است.

از ویژگی‌های نظارت بر سلامت این ساعت می‌توان به ضربان قلب نظارت بر خواب و فشار خون و SpO2 اشاره کرد. وجود ChatGPT در این ساعت می‌تواند برای کاربران بسیار هیجان انگیز باشد. باتری این ساعت می‌تواند پس از شارژ کامل به مدت ۷ روز کار کند. طبق اعلام شرکت سازنده قیمت این ساعت هوشمند در حال حاضر ۷۲ دلار است و کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای تهیه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال