نسل جدید قفل در هوشمند شیائومی مجهز به هوش مصنوعی خواهد بود

شیائومی از نسل جدید قفل‌های درب این شرکت رونمایی کرده است که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و در آن از قابلیت‌هایی مانند حسگر اثر انگشت و کاهش صدای باز و بسته شدن در استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قفل در هوشمند شیائومی با نام Smart Door Lock 2 […]

شیائومی از نسل جدید قفل‌های درب این شرکت رونمایی کرده است که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و در آن از قابلیت‌هایی مانند حسگر اثر انگشت و کاهش صدای باز و بسته شدن در استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قفل در هوشمند شیائومی با نام Smart Door Lock 2 توسط این شرکت رونمایی شد که می‌تواند صدای باز و بسته شدن در را حذف کرده و همچنین از حسگر اثر انگشت نیز استفاده کند. این قابلیت‌ها تنها به صورت اختصاصی توسط شیائومی توسعه داده شده و در این قفل در مورد استفاده قرار گرفته است.

طبق گزارشی که در مورد این محصول جدید شیائومی منتشر شده است این قفل هوشمند می‌تواند تا ۱۲ دسیبل صدای در را در هنگام بستن و تا ۱۳ دسیبل هنگام باز کردن کاهش دهد.

همچنین از حالتی به نام مزاحم نشوید در این قفل هوشمند استفاده شده که در صورت فعال شدن صدای قفل و زنگ هشدار کم خواهد شد. همچنین به دلیل وجود حسگرهای درون این قفل در هوشمند می‌توان از وضعیت قفل اطلاع پیدا کرد. امکان باز شدن این قفل در از طریق حسگر اثر انگشت رمز عبور یکبار مصرف بلوتوث ساعت هوشمند کارت و کلید وجود دارد.  این دستگاه به دلیل بهره‌گیری از هوش مصنوعی در حسگر اثر انگشت عملکرد بهتری نیز ارائه خواهد داد.

سرعت عملکرد حسگر اثر انگشت در این قفل بسیار بالا بوده و در کمتر از نیم ثانیه می‌تواند با درصد خطای کمتر از یک هزارم درصد قفل در را باز کند. همچنین کاربران می‌توانند میزان فشار دادن اثر انگشت را به صورت هوشمند تنظیم کرده و در زمان خطر آن را فشار داده و به طور از پیش تعیین شده با یک شماره تلفن تماس بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال