ماشین لباسشویی جدید ال جی از قابلیت‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند

ال جی از یک ماشین لباسشویی جدید رونمایی کرده است که در آن قابلیت‌های هوش مصنوعی قرار داشته و می‌تواند برای شستن و خشک کردن لباس‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لباسشویی و خشک کن هوشمند جدید ال جی به نام Mega Capacity Smart WashCombo Washer Dryer مجهز […]

ال جی از یک ماشین لباسشویی جدید رونمایی کرده است که در آن قابلیت‌های هوش مصنوعی قرار داشته و می‌تواند برای شستن و خشک کردن لباس‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لباسشویی و خشک کن هوشمند جدید ال جی به نام Mega Capacity Smart WashCombo Washer Dryer مجهز به موتور Direct Drive و فناوری پمپ حرارتی Inverter  است که از بیشترین ظرفیت در محدوده خود برخوردار خواهد بود. طبق اعلام ال جی این ماشین لباسشویی پارچه های درشت مانند یک لحاف بزرگ را نیز می‌تواند شستشو دهد. بهره‌وری انرژی در این دستگاه با استفاده از پمپ حرارتی اینورتر افزایش داشته و عملکرد ماشین نیز به صورت بی‌صدا انجام خواهد شد.

قابلیت‌های هوش مصنوعی در این لباسشویی برای ارزیابی پارچه، اندازه بار و سطح کثیفی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدین بترتیب با توجه به بررسی‌های انجام گرفته به طور هوشمند چرخه مورد نیاز برای پاکیزگی لباس‌ها و عملکرد آن تنظیم خواهد شد.

این دستگاه می‌تواند از راه‌های بسیار زیادی با کاربران تعامل داشته باشد. یکی از آنها استفاده از برنامه موبایلی است که می‌توان از آن به صورت ریموت برای کنترل دستگاه استفاده کرد. همچنین به دلیل امکان پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل یا الکسای آمازون امکان کنترل این لباسشویی از طریق دستورات صوتی نیز وجود دارد. از دیگر روش‌های تعامل و مدیریت از راه دور این دستگاه پشتیبانی از فناوری SmartThinQ ال جی است.

این شرکت سازنده لباسشویی خشک کن هوشمند خود را با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار ایالات متحده عرضه می‌کند. وجود برچسب اقتصادی پرمیوم روی این دستگاه نشان می‌دهد این ماشین لباسشویی را برای بالاترین دسته از مصرف کنندگان خود عرضه کرده است. هنوز زمان عرضه این دستگاه به بازارهای جهانی مشخص نشده اما احتمالاً در نمایشگاه CES 2024 حضور داشته و اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال