هدست جدید متا در مقایسه با ویژن پرو از لحاظ فنی پایین‌تر ارزیابی شده است

تحلیلگران معتقدند هدست اپل بسیار پیشرفته‌تر از هدست کوئست ۳ متا بوده و از لحاظ فنی حدود ۳ سال از آن جلوتر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست واقعیت مجازی متا با نام کوئست ۳ در حالی عرضه شد که اپل پیش از او و در ابتدای سال از هدست ۳۵۰۰ […]

تحلیلگران معتقدند هدست اپل بسیار پیشرفته‌تر از هدست کوئست ۳ متا بوده و از لحاظ فنی حدود ۳ سال از آن جلوتر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست واقعیت مجازی متا با نام کوئست ۳ در حالی عرضه شد که اپل پیش از او و در ابتدای سال از هدست ۳۵۰۰ دلاری خود رونمایی کرده بود. با وجود تولید محدود این گجت پوشیدنی و گران قیمت بسیاری از تحلیلگران آن را بسیار پیشرفته تر از هدست متا می دانند. این در حالی است که متا هدست واقعیت مجازی خود را با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌کند که نسبت به هدست اپل تفاوت قیمتی بسیار بالایی خواهد داشت.

یکی از تحلیلگران در زمینه هدست‌های گفته شده مینگ چی کو است که اخیرا در صفحه خود در سایت مدیوم در این مورد اعلام کرده است هدست اپل بسیار پیشرفته‌تر بوده و نسبت به رقیب خود هدست کوئست ۳ حدود ۳ سال از لحاظ فنی جلوتر است. با توجه به نظرات بیان شده رونمایی زود هنگام کوئست ۳ تاثیری روی سهم بازار اپل در گجت‌های پوشیدنی نخواهد گذاشت.

از طرفی اپل نیز قصد ندارد با سیاست تثبیت قیمت فعلی هدست‌های خود در آینده بخش عمده بازار را تصاحب کند. البته اپل اعلام کرد هدست های ارزان قیمتی را با تراشه‌های گوشی‌های آیفون و کیفیت پایین‌تر نمایشگر و دیگر ویژگی‌ها عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال