رندرهای جدید ایسوس راگ فون ۸ پرو طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهد

رندرهای جدیدی از گوشی راگ فون ۸ پرو ایسوس افشا شده است که طراحی متفاوت آن را نسبت به نسل قبلی آن نشان می‌دهد. ایسوس در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۲۴ گیگابایت رم در حالت حداکثری استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس قصد دارد […]

رندرهای جدیدی از گوشی راگ فون ۸ پرو ایسوس افشا شده است که طراحی متفاوت آن را نسبت به نسل قبلی آن نشان می‌دهد. ایسوس در این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۲۴ گیگابایت رم در حالت حداکثری استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس قصد دارد در تاریخ ۱۶ ژانویه از گوشی‌های سری راگ فون ۸ رونمایی کند. افشای رندرهای جدیدی از مدل پرو این دستگاه طراحی این گوشی گیمینگ را در زوایای مختلف نشان می‌دهد.

معمولاً گوشی‌های سری راک فون از طراحی یکسان بهره‌مند بوده و میان نسخه‌های استاندارد و پرو تفاوت چندانی وجود ندارد. در سری جدید این گوشی‌ها نیز طراحی مشابهی بین راگ فون ۸ و ۸ پرو دیده می‌شود. طبق رندرهای منتشر شده ایسوس راگ فون ۸ پرو مجهز به نمایشگر تخت بوده و در بخش بالایی نمایشگر نیز یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد. احتمالاً دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفیترین دستگاه استفاده خواهد شد.

در قسمت راست دستگاه ه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا دیده می‌شوند. در لبه پایینی و در سمت چپ دو پورت USB-C قرار دارد. همچنین جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیز برخلاف گوشی‌های رده بالای بازار در این دستگاه قرار گرفته است. طبق شایعات تایید نشده نمایشگر این دستگاه ۶.۷۸ اینچی از نوع امولد بوده و با رزولوشن فول اچ دی پلاس از نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت این گوشی گیمینگ را تامین کرده و در نسخه بالاتر آن از ۲۴ گیگابایت رم استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال