رندرهای جدید خانواده گلکسی اس ۲۴ طراحی نهایی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد

اخیراً رندرهای با کیفیتی از سری گلکسی اس ۲۴ فاش شده که رنگ بندی و طراحی نهایی این سری از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به اینکه زمان اندکی تا رونمایی از پرچمداران جدید گلکسی اس ۲۴ باقی مانده است تصاویر و اطلاعات زیادی […]

اخیراً رندرهای با کیفیتی از سری گلکسی اس ۲۴ فاش شده که رنگ بندی و طراحی نهایی این سری از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به اینکه زمان اندکی تا رونمایی از پرچمداران جدید گلکسی اس ۲۴ باقی مانده است تصاویر و اطلاعات زیادی در مورد این سری از گوشی‌ها افشا می‌شود. اخیراً رندرهای جدیدی از رنگ بندی گوشی های گلکسی اس ۲۴ اولترا و مدل پلاس فاش شد که حافظه داخلی این گوشی‌ها را نیز نشان می‌دهد. در این تصاویر صفحه نمایش تخت در گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس و نمایشگر صاف مدل اولترا به تایید نهایی می‌رسد.

انتشار این رندرهای جدید توسط یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس انجام شده است. با استفاده از این تصاویر میتوان گوشی‌های اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و مدل اولترا را از زوایای مختلف مشاهده کرد. همچنین پیش از این مشخصات گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ به صورت تقریبی منتشر شده می‌توان برخی از اطلاعات فنی آن را تا زمان معرفی نهایی تایید کرد. البته رندرهای منتشر شده کنونی از با کیفیت‌ترین رندرهای این سری از گوشی‌ها محسوب می‌شود. سری اولترا از خانواده گلکسی اس ۲۴ همانند مدل استاندار نسل د و پلاس دارای صفحه نمایش تخت بوده و یک منحنی ظریف در لبه آن دیده می‌شود. قرار ایت این گوشی ها با پردازنده اسنپدراگون  در ایاالات متحده عرضه شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال