نرم افزار جدید سطح در حال جارو زدن را با واقعیت افزوده نشان می دهد

نوعی برنامه واقعیت افزوده توسعه داده شده است که می تواند سطوح در حال جاروبرقی زدن را به رنگ سبز درآورده و بدین ترتیب در این کار به افراد کمک کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی جای خود را در بین کاربران باز کرده و […]

نوعی برنامه واقعیت افزوده توسعه داده شده است که می تواند سطوح در حال جاروبرقی زدن را به رنگ سبز درآورده و بدین ترتیب در این کار به افراد کمک کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی جای خود را در بین کاربران باز کرده و اکنون فرصت بیشتری را برای بازی سازی فراهم کرده است. برنامه اخیر نیز با ردیابی جاروبرقی می تواند مکان های جارو کشیده و یا نکشیده را مشخص کند.

این اپلیکیشن برای هدست Oculus quest ساخته شده و با کمک آن می توان قسمت تمیز خانه را مشخص کرد. این اپلیکیشن با تشخیص کف خانه آن را به رنگ سبز درآورده و سر جاروبرقی را با استفاده از دوربین‌ها و کنترل کننده‌های حرکتی ردیابی می‌کند. در این اپلیکیشن تمام سطوح مورد نظر به رنگ سبز در می‌آید و زمانی که هر کجا جارو کشیده نشده باشد رنگ سبز رنگ باقی مانده و قسمت‌های جارو کشیده شده از بین می‌رود. البته نمی‌توان این اپلیکیشن را یک نمونه از پر زرق و برق‌ترین بازی‌سازی در نظر گرفت. اما نشان می‌دهد که این ابتکار می‌تواند بسیار سرگرم کننده نیز به نظر برسد.

طرح مورد نظر موسوم به جاروبرقی فضایی یک طرح آزمایشی از مهندس واقعیت افزوده به نام دانیل بوچمپ بوده است. این رویکرد می‌تواند در آینده برای فعالیت‌هایی نظیر چمن زنی پاک کردن سطوح تمیز کردن پنجره‌ها و کارهای مشابه که به ربات‌های انسان نما محول می‌شود مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال