برند نوکیا در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۷ گوشی جدید برای معرفی آماده کرده است

نوکیا قصد دارد در کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۴ برخی از مدل‌های مربوط به گوشی‌های جدید خود را معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت HMD مربوط به برند محبوب نوکیا برخلاف خبرهای گذشته مبنی بر خداحافظی از بازار موبایل در حال ساخت ۱۷ مدل گوشی جدید برای عرضه به […]

نوکیا قصد دارد در کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۴ برخی از مدل‌های مربوط به گوشی‌های جدید خود را معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت HMD مربوط به برند محبوب نوکیا برخلاف خبرهای گذشته مبنی بر خداحافظی از بازار موبایل در حال ساخت ۱۷ مدل گوشی جدید برای عرضه به بازار است. گزارش‌هایی که اخیراً در مورد این برند منتشر شده است نشان می‌دهد این شرکت در سال جاری میلادی حدود ۱۷ گوشی جدید از برند نوکیا را وارد بازار می‌کند.

هنوز جزئیاتی در مورد ویژگی‌های مربوط به گوشی‌های آینده نوکیا و مشخصات آنها منتشر نشده است. اما احتمالاً این دستگاه‌ها با توجه به نیازهای مختلف کاربران به بازار عرضه خواهند شد. این خبرها در حالی منتشر شده است که هنوز دستگاه‌های مورد نظر در مرحله آزمایشی خود قرار داشته و زمان عرضه آنها نیز به طور دقیق مشخص نشده است. همچنین شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد برند نوکیا قصد دارد برخی از مدل‌های مربوط به گوشی‌های جدید خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی کند.

باید دید در آینده برند نوکیا با پایان رساندن قرارداد فعلی خود با HMD در سال ۲۰۲۶ چگونه در بازار موبایل به فعالیت خود ادامه خواهد داد. البته امکان دارد نوکیا با ارائه و معرفی محصولات کمتر همچنان به حضور خود در بازار ادامه داده و HMD Global نیز می‌تواند روی تجاری سازی برند خود تمرکز کند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد نوکیا در سال ۲۰۲۴ به دنبال عرضه ۱۷ گوشی جدید است. در حال که شایعات قبلی نشان می‌داد نوکیا به پایان کار خود در بازار موبایل نزدیک شده و قصد دارد به طور کامل از آن خداحافظی کند. اما قرارداد فعلی بین برند نوکیا و کمپانی HMD به طور رسمی نشان می‌دهد این برند قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ در این بازار به فعالیت خود ادامه داده و به صورت یک برند نمادین در بازار موبایل حضور داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال