پرچمدار قدرتمند شیائومی ۱۴ اولترا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی چهارگانه معرفی شد

شیائومی ۱۴ اولترا به عنوان قدرتمندترین پرچمدار شیائومی مجهز به ۴ دوربین از نوع ۵۰ مگاپیکسلی و چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی ۱۴ اولترا به طور رسمی در چین معرفی شده و مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه در دسترس قرار گرفته است. چهار دوربین […]

شیائومی ۱۴ اولترا به عنوان قدرتمندترین پرچمدار شیائومی مجهز به ۴ دوربین از نوع ۵۰ مگاپیکسلی و چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی ۱۴ اولترا به طور رسمی در چین معرفی شده و مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه در دسترس قرار گرفته است. چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته در این دستگاه می‌تواند آن را از نظر عکاسی و فیلمبرداری به یک غول همه جانبه تبدیل کند.

گوشی جدید شیائومی ۱۴ اولترا مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی از نوع OLED LTPO است که در آن نرخ تازه‌سازی تصویر به صورت متغیر به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. محافظ Ceramic Glass وظیفه حفاظت از نمایشگر دستگاه را بر عهده دارد که می‌تواند  آن را از خط و خش محافظت کند. همچنین این دستگاه در حداکثر روشنایی به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد.

از نظر طراحی ظاهری شیائومی ۱۴ اولترا با گوشی ۱۳ اولترا تفاوت چندانی ندارد. البته به دلیل استفاده از تیتانیوم در قاب گوشی جدید ۳ گرم نسبت به نسل قبلی سبک‌تر شده است. این گوشی دارای ضخامت ۹.۲ میلیمتر بوده و وزن آن به ۲۲۴ گرم می‌رسد. با گواهی IP68 مقاومت این گوشی در برابر پاشش آب بسیار بالا است.

چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در این دستگاه استفاده شده و قرار است با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار بگیرد. ۱۴ اولترا از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد. انرژی گوشی بر عهده یک باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند از شارژ بیسیم ۸۰ واتی و شارژ سیمی ۹۰ واتی نیز پشتیبانی کند.

مهمترین بخش شیائومی ۱۴ اولترا در پنل پشتی و در ماژول دوربین قرار دارد که در آن ۴ سنسور شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور سونی  LYT900 در فرمت یک اینچ دیده میشود که فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال را ارائه می‌کند. ۳ دوربین دیگر در این ماژول نیز همگی شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی هستند. یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو از نوع پریسکوپی با قابلیت زوم ۵ برابری نیز در آن قرار دارد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر قرار گرفته است. به دلیل استفاده از قابلیت AISP یا پردازنده سیگنال هوش مصنوعی، کاربران می‌توانند در این گوشی عکس‌های خود را به صورت Ultra Raw و ۱۶ بیتی ذخیره کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال