رندرهای متعلق به هواوی نوا ۱۲ بهمراه دوربین‌های سه گانه و فلش حلقه‌ای ال ای دی منتشر شد

رندرهایی از گوشی هواوی نوا ۱۲ منتشر شده است که نشان می‌دهد این میان رده پرهیجان دارای دوربین‌های سه گانه و یک حلقه ال ای دی در پنل پشتی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد به زودی از گوشی‌های جدید نوا ۱۲ رونمایی کند رندرهایی که اخیرا در مورد […]

رندرهایی از گوشی هواوی نوا ۱۲ منتشر شده است که نشان می‌دهد این میان رده پرهیجان دارای دوربین‌های سه گانه و یک حلقه ال ای دی در پنل پشتی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد به زودی از گوشی‌های جدید نوا ۱۲ رونمایی کند رندرهایی که اخیرا در مورد این گوشی منتشر شده نشان می‌دهد طراحی این گوشی به چه نحوی انجام شده است. یکی از منابع آگاه در مورد طراحی این گوشی گفته در پنل پشتی سه دوربین قرار گرفته و و یک چراغ حلقه‌ای ال ای دی نیز دور یکی از آنها وجود دارد.

از شباهت‌های این گوشی با نوا ۱۱ می‌توان به برجستگی دوربین‌ها با دایره طلایی بزرگ در اطراف آنها اشاره کرد. اما در حالت کلی پیکربندی دوربین‌های کوچکتر متفاوت بوده و کلید پاور نیز دارای بیرون زدگی است. موضوع نشان می‌دهد هواوی در نوا ۱۲ از صفحه نمایش اولد به همراه اسکنر اثر انگشت استفاده کرده است.

طبق گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بود این گوشی دارای سه عضو از خانواده نوا ۱۲ است و احتمالاً نوا ۱۲ پرو نیز در بین آنها وجود دارد. همچنین نوا ۱۲ اولین مجموعه مجهز به پردازنده جدید فایو جی خواهد بود.

گوشی‌های سری نوا ۱۲ از شارژ سریعتری پشتیبانی می‌کنند. این در حالی است که فناوری شارژ ۶۷ واتی در نوا ۱۱ به کار رفته است. همچنین در این سری از گوشی‌های نوا شاهد ارتقای دوربین‌های پشتی و دوربین سلفی آن خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال