قابلیت رفرش ریت متغیر در اختیار کاربران پلی استیشن ۵ قرار می گیرد

ویژگی رفرش ریت متغیر VRR)) با همگام سازی نرخ نمایشگر با خروجی گرافیک PS5 میتواند مشکلات فریم ریت را کاهش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی در ماه های آینده قابلیت رفرش ریت متغیر VRR را به طور عمومی برای کاربران پلی استیشن ۵ عرضه خواهد کرد. در این قابلیت امکان […]

ویژگی رفرش ریت متغیر VRR)) با همگام سازی نرخ نمایشگر با خروجی گرافیک PS5 میتواند مشکلات فریم ریت را کاهش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی در ماه های آینده قابلیت رفرش ریت متغیر VRR را به طور عمومی برای کاربران پلی استیشن ۵ عرضه خواهد کرد. در این قابلیت امکان استفاده توسط گیمرها در بازی هایی که به طور رسمی پشتیبانی نمی شوند نیز وجود دارد.

 این قابلیت در به روز رسانی جدید سونی برای پلی استیشن ۴ و ۵ وجود دارد و همچنین بازی های آینده نیز در همان زمان می توانند از VRR در همان زمان عرضه استفاده کنند. طبق بیانیه این شرکت رندرگیری گرافیکی آنی در بسیاری از بازی های PS5 باعث روان تر شدن بازی و نمایش شفاف تر گرافیکها خواهد شد. همچنین لگ ورودی نیز کاهش خواهد یافت با استفاده از این پچ جدید کلیه بازی های منتشر شده در گذشته برای پلی استیشن 5 امکان پشتیبانی از VRR را خواهند داشت.

به گفته سونی امکان استفاده از VRR برای گیمر ها و بازی هایی که از آن پشتیبانی نمی کنند هم وجود دارد. در واقع در این بازی ها در تنظیمات نمایشگر و ویدیویی PS5 گزینه فعالسازی VRR ظاهر خواهد شد که امکان فعال شدن آن را به وجود می آورد. هنوز تاریخ دقیق انتشار این ویژگی توسط سونی مشخص نشده است. اما به نظر می رسد طی ماه‌های آینده این قابلیت در دسترس عموم قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال