شیائومی قصد دارد یک گوشی اقتصادی با قیمت بسیار پایین عرضه کند

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد شیائومی در حال کار روی یک گوشی اقتصادی جدید است که احتمالاً یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ردمی A3 محصول جدید شیائومی که اخیراً صدور گواهینامه BIS به پایان رسیده است به زودی در هند رونمایی […]

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد شیائومی در حال کار روی یک گوشی اقتصادی جدید است که احتمالاً یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ردمی A3 محصول جدید شیائومی که اخیراً صدور گواهینامه BIS به پایان رسیده است به زودی در هند رونمایی خواهد شد. اطلاعات مربوط به گوشی اقتصادی جدید شیائومی توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است.

در فهرست منتشر شده در این گواهینامه نام پوکو نیز وجود دارد که نشان می‌دهد احتمالاً ردمی A3 تغییر نام یافته پوکو باشد. در این فهرست مشخصات فنی گوشی ارائه نشده اما با توجه به اینکه یک گوشی اقتصادی عرضه خواهد شد احتمالاً یک قابلیت پایه مناسب را ارائه می‌کند.

شیائومی در نسل قبلی این گوشی‌ها از یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده کرده بود. همچنین ردمی A2 مجهز به تراشه هلیوم G36 مدیاتک بوده است. علاوه بر آن سه گیگابایت رم به همراه فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی نیز در این گوشی قرار داشت. شیائومی این گوشی اقتصادی را برای استفاده روزمره و با یک قیمت مناسب به طور خاص برای بازار هند در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال