تیزر تبلیغاتی شیائومی از بدنه سرامیکی و خمیده Mi 5s و Mi 5s Plus حکایت دارد

مسئله این است، بودن یا نبودن Mi 5s. اگر امروز شکسپیر هنوز زنده بود، ممکن بود بر اساس شایعاتی که در طول چند هفته‎ی گذشته در جریان بوده است با این گفته نمایشنامه‎ی دیگری می‎نوشت. ما بنچمارک‎هایی را دیده‎ایم که از گوشی با مشخصات سخت‎افزاری بالا صحبت می‎کنند و یک تیزر تبلیغاتی که امتیاز فوق‎العاده […]

مسئله این است، بودن یا نبودن Mi 5s. اگر امروز شکسپیر هنوز زنده بود، ممکن بود بر اساس شایعاتی که در طول چند هفته‎ی گذشته در جریان بوده است با این گفته نمایشنامه‎ی دیگری می‎نوشت. ما بنچمارک‎هایی را دیده‎ایم که از گوشی با مشخصات سخت‎افزاری بالا صحبت می‎کنند و یک تیزر تبلیغاتی که امتیاز فوق‎العاده بالایی را برای گوشی به اسم Xiaomi Mi 5s در بنچمارک AnTuTu نشان می‎دهد. امتیاز 164,000+ به دست آمده توسط این دستگاه باعث می‎شود که گوشی جدید شیائومی که توسط سازمان TENNA مورد تایید قرار گرفته است، به سختی همان گوشی مورد انتظار باشد. ما هم‎چنین باید به یاد داشته باشیم که طبق گفته‎ای که به نظر خود شرکت شیائومی اظهار داشته است، خبری از Mi 5s نیست و این گوشی (یا گوشی‎ها) ممکن است اسم دیگری، نظیر Mi Note S، داشته باشد.

اواخر روز گذشته تیزر تبلیغاتی جدیدی توسط شیائومی منتشر شده و اشاره می‎کند که گوشی جدید این شرکت، Mi 5s (یا هر اسمی که خواهد داشت) همانند با پرچم‎دار فعلی آن‎ها یعنی Mi 5، دارای یک بدنه‎ی سرامیکی است. این تیزر هم‎چنین اشاره می‎کند که دستگاه جدید دارای یک بدنه‎ی خمیده، شباهت دیگری با Mi 5، است.

همین دیروز بود که مدیرعامل شرکت شیائومی آقای Lei Jun نمونه تصویر گرفته شده با دوربین گوشی Mi 5s را منتشر کرد. همانند با تمامی صحبت‎های دیگر حول این دستگاه، گزارش‎های متنقاضی در رابطه با انتظاراتی که می‎توانیم از دوربین پشتی این مدل داشته باشیم، وجود دارد. بعضی از آن‎ها اشاره به یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فناوری لرزش‎گیر 4 محوری، فوکوس لیزری PDAF و نسبت کانونی f/1.8 دارند. در حالی‎که سایرین اشاره به استفاده از دوربین دوگانه می‎کنند. با در نظرگیری این‎که دو مدل از این دستگاه وجود خواهد داشت (Mi 5s و Mi 5s Plus) شاید هر دو این ادعاها درست باشد. با بررسی پیشینه‎ی شیائومی در دنبال کردن روند اپل در دنیای فناوری، این تصمیم بسیار مشابه با اپل خواهد بود.

در هر صورت باید هم‎چنان صبر کرد تا ببینیم این دفعه شیائومی چه غافل‎گیری برای کاربران خود کنار گذاشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال