راهنما خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در سال 1400

پنل اس ام اس یک قابلیت بسیار عالی و فوق‌العاده جهت برقراری ارتباط و ایجاد تعامل میان شما و مشتریان است و  خرید بهترین سامانه پیامک انبوه می تواند برای هر کسب و کاری سودمند باشد. شما می توانید با استفاده از سامانه پیامکی، از انتقادات و پیشنهادات مخاطبان بهره مند شوید و هم چنین […]

پنل اس ام اس یک قابلیت بسیار عالی و فوق‌العاده جهت برقراری ارتباط و ایجاد تعامل میان شما و مشتریان است و  خرید بهترین سامانه پیامک انبوه می تواند برای هر کسب و کاری سودمند باشد. شما می توانید با استفاده از سامانه پیامکی، از انتقادات و پیشنهادات مخاطبان بهره مند شوید و هم چنین نظرات آنها را درباره کسب‌وکار خود جویا شوید یا با استفاده از مسابقه پیامکی رضایت مخاطبان را افزایش دهید و بسیاری از موارد دیگر که می‌تواند برای کسب‌وکارتان مفید و موثر واقع شود.

با خرید بهترین پنل پیامک، می توانید به روند پیشرفت کسب و کارتان و همچنین گسترش آن سرعت ببخشید. این روزها همه مردم از کودکان گرفته تا افراد میانسال و حتی مسن، از تلفن همراه استفاده می کنند و به همین دلیل یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای برقراری ارتباط با مخاطب، پیامک رسانی و ارسال اس ام اس می باشد که همواره در دسترس است.

اهمیت و کاربرد خرید پنل اس ام اس چیست؟

سرویس پیام کوتاه یا همان اس ام اس یکی از سرویس های شبکه تلفن همراه است که به منظور ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده و امروزه یکی از بزرگترین دستاوردهای صنعت و فناوری بشر در دهه‌های اخیر محسوب می شود. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، بسیاری از روش های تبلیغاتی در اختیار افراد و کسب و کارها قرار گرفته که امکان برقراری ارتباط سریع، گسترده، دقیق و حرفه‌ای را در ابعاد بسیار بزرگی فراهم کرده اند.

بدون تردید، یکی از پربازده ترین و کارآمدترین سیستم‌های ارتباطی و تبلیغاتی، سرویس ارسال پیام کوتاه می باشد که به شکل بسیار پیشرفته و هوشمندانه ای طراحی شده تا بتواند ارسال پیامک انبوه را از طریق یک صفحه وب با اهداف تجاری، مدیریت کند.

این روزها خرید پنل اس ام اس برای هر کسب و کار موفقی ضروری است چرا که یکی از بهترین روش ها برای افزایش تعامل با مخاطبان و مشتریان می باشد. با استفاده پنل اس ام اس شما می توانید با سرعت بسیار بالا و در مقیاسی گسترده به افراد گوناگونی پیامک انبوه ارسال نمایید و دیگر نیازی نیست که شماره موبایل ها را خودتان جمع‌آوری کنید!

با استفاده از بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه، تمامی شماره موبایل ها در در سامانه پیام کوتاه جمع‌آوری و طبقه بندی می شود و شما می توانید به راحتی و تنها با انتخاب نوع دسته‌بندی، اس ام اس مورد نظر را به صورت انبوه به مخاطبانی که می خواهید  ارسال نمایید.

به همین منظور برای سرعت بخشیدن به اطلاع رسانی یا تبلیغات در سطح وسیع و گسترده، خرید بهترین پنل اس ام اس ایران از وب سایت تخصصی sms.ir را به شما پیشنهاد می کنیم. با انتخاب تیم ماهر و حرفه ای ایده پردازان می توانید از بهترین خدمات پیامکی بهره مند شوید چرا که صداقت و جلب رضایت و اعتماد مشتری در راس امور این تیم مجرب قرار دارد.

پنل اس ام اس چگونه کار می‌کند؟

انتخاب بهترین پنل پیامک مزایای بسیاری دارد و در مجموع می تواند در افزایش تعداد مخاطب و همچنین بالا بردن سطح رضایت آنها موثر باشد. به طور کلی دو نوع پنل اس ام اس وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:

  1. پنل پیامکی کاربری
  2. پنل پیامکی خدماتی

خرید پنل پیامکی کاربردی یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال پیامک‌ تبلیغاتی متعدد می باشد. اما پنل پیامکی خدماتی یکی از روش‌های کسب درآمد می باشد که امکان ارسال پیامک به تعداد افراد نامحدودی را فراهم می کند و شما می توانید از طریق ارسال‌های انبوه کسب درآمد داشته باشید.

پنل های اسم ام اس انواع گوناگونی دارند به طوری که برخی از آنها تنها قابلیت ارسال پیامک از سوی کاربر را دارند اما بعضی از آنها امکان ارسال و دریافت پیامک را در کنار هم دارند. همچنین در نظر داشته باشید که بعضی از پنل‌ها برای ارسال انبوه کاربرد دارند واز  ارسال پیامک تکی پشتیبانی نمی‌کنند.

برخی از پنل های پیامکی دارای محدودیت های هستند به عنوان مثال فقط امکانات پایه را دارند یا فقط با یک اپراتور مخصوص کار می‌کنند و امکان انتخاب شماره اختصاصی را برای کاربر فراهم نمی کنند. برای استفاده از بیشتر پنل های پیامکی نرم افزار که تحت وب هستند  باید به اینترنت متصل باشید ولی در برخی از سامانه ها علاوه بر نرم افزار تحت وب، می توانید از نرم افزار ویندوزی نیز استفاده کنید که نیازی به اتصال اینترنت ندارند.

قیمت پنل پیامکی ایده پردازان با توجه به ویژگی های بهترین پنل پیامکی متفاوت است که هرکدام  سرعت ارسال پیامک مختلفی داشته و میزان اختلالات موجود در آنها  ممکن است متفاوت باشد. برای دریافت راهنما خرید سامانه پیامک و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت sms.ir مراجعه فرمایید.

آشنایی با عملکرد سامانه پیامکی

سامانه ارسال اس ام اس یا پیام کوتاه در واقع یک نرم افزار اینترنتی تحت وب مانند جیمیل،دراپ پاکس وغیر می باشد که کاربران میتوانند با استفاده از مرورگر های مختلف از جمله گوگل کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر یا اپلیکیشن های موبایل از آنها استفاده کنند. با خرید پنل اس ام اس می‌توانید به امکانات گوناگونی برای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید.

شما می توانید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه پیامکی ‌شوید و به صورت انبوه یا تکی پیامک خود را به شیوه‌های مختلف ارسال نمایید. روش های گوناگونی برای ارسال پیامک وجود دارد و شما می توانید مخاطبان خود را با توجه به دسته بندی های مختلف انتخاب کنید که رایج ترین آنها به شرح زیر می باشد:

  1.  ارسال پیامک بر اساس نقشه گوگل
  2. ارسال پیامک از بر اساس کدپستی
  3.  ارسال پیامک سن و جنسیت
  4.  ارسال پیامک  bts
  5.  ارسال پیامک به دفترچه تلفن
  6. ارسال پیامک از طریق فایل اکسل

بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از پیشنهادهای ما، خرید پنل اس ام اس مناسب کسب‌وکارتان می باشد چرا که در این صورت می توانید علاوه بر ویژگی‌های اصلی مانند ارسال و دریافت پیامک، از ویژگی ها و مزایای عالی و منحصربه‌فرد دیگری نیز بهره مند شوید. به عنوان مثال می توانید به یک گروه سنی مشخص یا منطقه خاصی از کشور یا حتی به صنف یا گروه شغلی ویژه پیامک ارسال کنید.

در ادامه شما را با ویژگی های اساسی بهترین پنل پیامک آشنا می کنیم:

قابلیت ارسال اس ام اس

یکی از ویژگی های پایه و اصلی سامانه پیامک ارسال پیام می باشد به طوری که شما می‌توانید از قابلیت ارسال انبوه بهره مند شوید و در لحظه به همه مخاطبان خود پیامک بفرستید. اگر کسب و کار تازه ای را شروع کرده اید و هنوز مخاطب و مشتریان بسیاری ندارید، جالب است بدانید که تعداد  بیشماری از شماره های حاضر و آماده در سامانه پیامکی وجود دارد و شما می توانید در سریع‌ترین زمان ممکن بازاریابی پیامکی‌ خود را آغاز کنید!

امکان دریافت پیامک

ارسال پیامک در برخی از سامانه ها دو طرفه است و همان‌طور که شما می‌توانید از طریق پنل اس ام اس به مشتریان‌ پیامک ارسال کنید، آن‌ها نیز می توانند پیامک های خود را به شما بفرستند. می توان گفت پنل اس ام اس، بستری فوق العاده برای برقراری ارتباط و تعامل میان صاحبان کسب و کار و مشتریان می باشد.

استفاده از سامانه پیامکی این امکان را فراهم می کند که بتوانید  نظرات مخاطبان را درباره کسب‌وکار خود جویا شوید و یا حتی برای مشتریان خود مسابقه پیامکی برگزار کنید و بسیاری از اقدامات دیگر که می تواند در روند پیشرفت و توسعه کسب و کارتان موثر باشد.

امکان گزارش گیری

یکی از مهم ترین نیازهای کاربران، قابلیت گزارش گیری برای کسب اطمینان از ارسال پیامک ها و دریافت آنها از جانب مشتریان . مخاطبان می باشد. خبر خوب اینجاست که سامانه پیامک، این امکان را برای شما فراهم کرده است!

جالب است بدانید که در پنل پیامک، قابلیت گزارش‌گیری با دقت بسیار بالایی وجود دارد و هنگامی که پیامک از سوی شما ارسال می شود، می‌توانید .ضعیت آن را چک کنید و بررسی کنید که شما ارسال شده است یا خیر. به طور کلی، در چنین شرایطی با یکی از سه حالت زیر مواجه خواهید شد:

  1. وضعیت ارسال شده به گوشی
  2. وضعیت ارسال شده به مخابرات
  3. نرسیده به گوشی، که در این حالت هزینه‌ شما به طور کامل بازگشت داده خواهد شد و شما می‌توانید گزارش هزینه برگشت داده شده را نیز توسط سامانه دریافت کنید

ارسال اس ام اس بر اساس سن و جنسیت

یکی از بهترین و کاربردی ترین ویژگی های سامانه اس ام اس، قابلیت ارسال بر اساس سن و جنسیت می باشد که به ویژه برای سازمان های آموزشی بسیار عملکردی و مفید است. به عنوان مثال شما می توانید برای اطلاع رسانی از شرایط آموزشی و امکانات و خدمات مدرسه یا مهدکودک خود به والدین کودکان و دانش آموزان پیام ارسال کنید.

در چنین شرایطی شما می توانید به راحتی گروه سنی مورد نظر را تعیین کرده و به عنوان مثال برای افرادی که در بازه سنی 20 تا 40 سال قرار دارند پیامک ارسال کنید و مشتریان مدنظرتان را مورد هدف قرار دهید.

ارسال پیامک منطقه‌ای و ارسال BTS

این قابلیت برای بسیاری از سازمان ها، ادارات، دفاتر، فروشگاه ها، مراکز آموزشی و غیره که به صورت محلی فعالیت می کنند موثر است. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از ویژگی، پیامک خود را به ساکنان محله موردنظرتان ارسال کنید.

یکی از قابلیت‌های جذاب و سودمند پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت هدفمند و منطقه‌ای، ارسال پیامک از طریق دکل  های مخابراتی می باشد که به آن ارسال پیامک BTS نیز گفته می‌شود. با توجه به این قابلیت، پیامک شما به تمام شماره‌های فعال و شماره‌هایی که طی دو هفته اخیر از یک دکل BTS سرویس گرفته‌اند ارسال خواهد شد. در این نوع ارسال پیامک شما اطمینان پیدا می کنید که پیامک شما به افرادی ارسال می‌شود که دارای شماره‌های فعال بوده و  ساکن آنجا هستند یا در چند روز گذشته در منطقه مورد نظر شما حضور داشته‌اند.

 ارسال پیامک بر اساس شغل

از دیگر ویژگی‌های جذاب و کاربردی پنل‌های پیامکی، می توان به ارسال پیام بر اساس شغل اشاره کرد. زمانی که مشتریان شما جزو شغل یا صنف خاصی هستند این ویژگی می توان بسیار مفید و کارآمد باشد. شما می توانید به جای تبلیغات پرهزینه رسانه ای، به راحتی از ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید که بازدهی بیشتری هم دارد زیرا شما می توانید به طور دقیق مخاطب خود را شناسایی کرده و آنها را با ارسال پیامک، مورد هدف تبلیغاتی خود قرار دهید.

استفاده از پنل‌های پیامکی این امکان را فراهم می کند که کسب و کار ها با دقت بیشتر و به صورت هدفمند تبلیغ کنند و با افزایش تعداد مخاطبان، فروش خود را نیز به بالاترین حد ممکن برسانند.

بازاریابی با ارسال پیامک تبلیغاتی!

با انتخاب بهترین پنل اس ام اس، تمامی مشاغل و کسب و کارها می توانند در زمینه جذب مخاطب و ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان خود موفق باشند و روز به روز به جایگاه بهتری در بازار تجارت دست پیدا کنند. استفاده از بهترین پنل پیامکی می تواند در زمینه های گوناگونی مانند جلب رضایت و وفاداری مشتری، اطلاع رسانی از تخفیفات ویژه، حراج‌ها و فروش فوق العاده و حتی تبریک تولد مشتریان یا مناسبات های دیگر موثر باشد. از دیگر کاربرد های بهترین پنل پیامکی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان ارسال فاکتور خرید از طریق پیامک
  • ارسال پیامک تشکر و قدردانی از خرید مشتری
  • ارسال کد اعتبارسنجی و کد فعال سازی
  • قرعه کشی پیامکی
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات
  • نظرسنجی
  • و غیره

جالب است بدانید که طبق آمار و بررسی های انجام شده حدود 90% افراد هنگام خوابیدن و به محض بیدار شدن، اولین اقدامی که انجام می دهند چک کردن تلفن همراه شان می باشد. علاوه بر این، بسیاری از ما به طور روزانه ساعت های بسیاری با استفاده از تلفن همراه خود سپری می کنیم.  با توجه به این موضوع، می توان گفت که اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی مبتنی بر موبایل می تواند به یکی از از مهمترین و کارآمد ترین استراتژی‌های بازاریابی در جهان تبدیل شده و کاربرد فراوانی دارد.

فراموش نکنید که ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند بهترین راه حل برای معرفی کسب و کارتان در بازار یا حتی دنیای آنلاین باشد. برای این کار پیشنهاد می کنیم که از بهترین خدمات پیامکی ارائه شده توسط تیم ایده پردازان بهره مند شوید و پیامک های تبلیغاتی خود را بدون هیچ واسطه ای با هزینه‌ی بسیار اندک و سرعت بالا به مخاطبان و مشتریان خود ارسال کنید.

در نظر داشته باشید که کاربرد‌های پنل پیامک صرفا به ارسال پیامک تبلیغاتی برای جذب مخاطب محدود نمی‌شود بلکه شما میتوانید با استفاده از بهترین خدمات پیامکی، از مشتریان خود نگهداری کنید و وفاداری آنها را تضمین نمایید تا نسب به شعارهای تبلیغاتی رقیبان و سایر کسب و کارها بی تفاوت باشند.

پنل خدمات پیام کوتاه برای چه مشاغلی کاربرد دارد؟

با توجه به ویژگی های ذکر شده می توان نتیجه گرفت که خرید بهترین سامانه پیامک انبوه می تواند برای هر کسب و کاری سودمند باشد. همه مشاغل می توانند با استفاده خرید پنل اس ام اس و ارسال پیام تبلیغاتی، مردم را از خدمات و همچنین فروش محصولات خود آگاه کنند و با افزایش تعداد مخاطبان و مشتریان، میزان سودآوری خود را نیز به طور قابل توجهی بالا ببرند.

از جمله مشاغلی که به این سامانه نیاز دارند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱.وب سایت‌ها و فروشگاه های آنلاین:

 اگر شما هم وب سایت فروشگاهی دارید و به کسب و کار آنلاین مشغول هستید، می توانید با ارسال پیام کوتاه، خدمات وب سایت خود را به دیگران معرفی کنید و مشتریان خود را از رویدادهای گوناگون مانند فروش ویژه، تخفیفات، محصولات جدید و غیره مطلع نمایید.

۲.پنل سرویس پیام کوتاه اپلیکیشن‌ها:

بسیاری از اپلیکیشن ها و حتی وب سایت ها برای احراز هویت یا ثبت نام، از سیستم پیام کوتاه برای ارسال کد تایید استفاده می کنند.

۳.مدارس، دفاتر اداری و سازمان‌ها:

امروزه بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ برای انجام تبلیغات و اطلاع رسانی از روند فعالیت ها، به استفاده از سامانه پیام کوتاه روی آورده اند تا بتوانند این کار را به راحتی در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

با انتخاب بهترین پنل اس ام اس، فروش خود را افزایش بده!

بدون شک، همه کسب و کارها از جمله فروشگاه های حضوری و حتی وب سایت های فروشگاهی آنلاین، به دنبال سودآوری بیشتر و افزایش فروش محصول و ارائه خدمات خود می باشند. روش های گوناگونی برای بازاریابی و جذب مخاطب وجود دارد اما آن چیزی که اهمیت دارد، انتخاب بهترین و سریع ترین روش می باشد تا بتوان در میدان رقابت، از دیگران پیشی گرفت.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، یکی از روش های مطمئن و کارآمد برای افزایش سریع فروش، استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می باشد چرا که به طور روزانه، افراد بارها و بارهای تلفن همراه خود را چک می کنند و شما می توانید به سرعت  پیام تبلیغاتی خود را در معرض دید آنها قرار دهید. دقت داشته باشید هزینه اطلاع رسانی پیامکی بسیار ارزان بوده و کاملا مقرن به صرفه می باشد.

خرید پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند یک مجموعه کامل و جامع از شماره تماس مشتریان خود داشته باشید و با اهداف گوناگون و در مناسبت های مختلف به آنها پیامک ارسال کنید داشته باشید. حتی می توانید مخاطبان خود را فیلتر کنید و با گروه خاصی از مخاطبان در ارتباط باشید.

اگر به فکر توسعه کسب و کار و افزایش فروش محصولات هستید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا به وب سایت www.sms.ir مراجعه کنید و جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با اعضای تیم در ارتباط باشید.

قبل از خرید سامانه پیامک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر شما هم قصد خرید بهترین پنل پیامک را دارید در این بخش همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم برای خرید پنل اس ام اس آشنا کنیم. بنابراین اگر میخواهید خرید مطمئن و کاربردی داشته باشید، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. دقت داشته باشید که پنل پیامک مورد نظر، از ویژگی های اصلی و اولیه برخوردار باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.
  2. فراموش نکنید که قبل از خرید، حتما نسخه آزمایشی سامانه پیامک را مشاهده نمایید.
  3. یک پنل اس ام اس معتبر و قابل اطمینان امکان مشاهده دمو و بازدید از امکانات سامانه پیامکی را برای مشتریان فراهم می کند تا افراد بتوانند آن را بررسی کنند و پس از آنکه مطمئن شدند این سامانه تمامی امکانات مورد نظرشان را دارد، نسبت به خرید آن اقدام نمایند.
  4. قبل از شروع کار، دانش خود را با مشاهده فایل آموزش کار با سامانه پیامک ارتقا دهید تا با مشکل مواجه نشوید.
  5. به طور معمول، محصولات فیزیکی دارای دفترچه راهنما هستند تا کاربران بتوانند پیش از استفاده از محصول آن را مطالعه کرده و پس از آشنایی با تمام ویژگی‌ها و امکانات محصول خیالی آسوده از آن استفاده کنند. بنابراین پیش از شروع کار، راهنما خرید سامانه پیامک را مطالعه کنید.
  6. بسیاری از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای، فایل‌های ویدیویی آموزشی را برای نرم‌افزار پنل اس ام اس آماده کرده و در اختیار کاربران قرار می دهند تا بدون هیچ مشکلی از محصول استفاده نمایند.
  7. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید، پشتیبانی می باشد.اگر می خواهید از بهترین خدمات پیامکی بهره مند شوید، پشتیبانی از کاربران پنل اس ام سا یکی از اصلی ترین مواردی است که باید مد نظر داشته باشید. پشتیبانی در واقع حکم گارانتی را دارد و می تواند کیفیت ارائه خدمات را تضمین کند.
  8. دقت داشته باشید که شرکت ارائه دهنده سامانه پیام کوتاه، راه های ارتباطی از جمله آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهد تا در صورت نیاز و بروز هر مشکلی بتوانید به ‌راحتی با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

انتخاب بهترین پنل اس ام اس با ایده پردازان

در نهایت باید بگوییم که برای خرید بهترین سامانه پیامک انبوه، بهتر است سراغ یک شرکت معتبر و باسایقه مانند ایده پردازان بروید. این تیم متخصص و حرفه ای دارای بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع خدمات پیام کوتاه به بهترین و کامل ترین شکل می باشد و تجربه همکاری با شرکت ها و سازمان های بسیار بزرگی از جمله وب سایت دیجی کالا، دانشگاه پیام نور، پاساژ پالادیوم ، پتروشیمی اصفهان و غیره را دارد .

تیم حرفه ای و کاربلد ایده پردازان همه خدمات خود تضمین کرده  و این تعهد را به مشتریان می دهد که برای رفع هرگونه مشکل کوچک و بزرگ در کنار آنها باشد. سرورهای این شرکت با دسترسی زمانی بیش از ۹۹ درصد در طی 10 سال گذشته، همواره نگرانی های مشتریان را در رابطه با عدم توانایی استفاده از پنل خود برطرف کرده است و این امر منجر به افزایش سطح رضایت و اطمینان کاربران شده است

هدف اصلی تیم ایده پردازان، برطرف نمودن نواقص و بهبود عملکرد سامانه و همچنین به روز رسانی و اضافه نمودن امکانات جدید می باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان باشد.

پس فرصت را از دست ندهید و اگر قصد خرید بهترین پنل اس ام اس ایران را دارید، هیمن حالا به به وب سایت sms.ir مراجعه کنید و از طریق شماره تماس های  0212853 و آدرس ایمیل Info {at} sms . ir، با متخصصان و مشاوران تیم در تماس باشید و هرچه سریع تر نسبت به خرید بهترین پنل پیامکی اقدام فرمایید.