اطلاعاتی از نسخه جدید LG G4 فاش شد!

همانطور که مطلع هستید، کمپانی الجی در حال برنامه ریزی برای ساخت پرچمدار آینده خود، الجی جی 4 است و هنوز زمان معرفی آن بطور دقیق اعلام نشده است. ماه گذشته بود که خبری درمورد وجود نسخه‌ای ویژه از الجی جی 4 با شناسه LG-H810 به بیرون درز کرد…

همانطور که مطلع هستید، کمپانی الجی در حال برنامه ریزی برای ساخت پرچمدار آینده خود، الجی جی 4 است و هنوز زمان معرفی آن بطور دقیق اعلام نشده است. ماه گذشته بود که خبری درمورد وجود نسخه‌ای ویژه از الجی جی 4 با شناسه LG-H810 به بیرون درز کرد که بعدها مشخص شد نسخه‌ی AT&T از گوشی الجی جی 4 می‌باشد. همچنین نسخه Sprint این گوشی با کد LG-LS991 نیز مشخص شد. نسخه وریزون الجی جی 4 با کد LG-VS999 و صفحه نمایشی با دقت 3K یا 1620×2880 پیکسل نیز فاش شد. شناسه نسخه T-Mobile آن نیز هنوز نامعلوم است.

در حالی که گوشی الجی جی 4 تحت پوشش چهار اپراتور آمریکایی قرار گرفته است، اطلاعات جدید از مدلی با کد LG-H818 فاش شده است. این اطلاعات درز شده، خبر از صفحه نمایشی با دقت 1440×2560 پیکسل را می‌دهد. بعضی از منابع خبری احتمال می‌دهند که این مدل از الجی جی 4، نسخه مربوط به قاره آسیا می‎باشد.

شرکت الجی از رویداد یزرگ MWC برای معرفی پرچمدار جدید خود استفاده نکرد و دلیل خود برای این اقدام را در ماه گذشته به این شکل بیان کرد که “ما گوشی الجی جی 3 را در ماه مِی سال گذشته به بازار عرضه کردیم بنابراین تصمیمی مبنی بر رونمایی از الجی جی 4 در رویداد MWC امسال نداریم و به تلاش خود جهت طراحی و ساخت برترین گوشی هوشمند ادامه خواهیم داد. ” اوایل این ماه بود که کمپانی الجی، رسما زمان رونمایی از گوشی الجی جی 4 را ماه آوریل اعلام کرد. اما هم اکنون می‌توان گفت که به احتمال زیاد، دلیل اصلی کمپانی الجی از عدم معرفی پرچمدار خود در مراسم MWC، رو به رو نشدن با رقیب جدی خود، گلکسی اس 6 سامسونگ است، که قرار شده یکشنبه همین هفته در بارسلون از آن رونمایی شود.

بنظر شما امسال الجی جی 4 رقیب جدی گلکسی اس 6 سامسونگ خواهد بود یا اچ تی سی وان M9؟!

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال