آمازون برای ثبت تصاویر موجودات بیگانه دستگاه‌های رینگ جایزه یک میلیون دلاری تعیین کرد

محصولات مرتبط با شرکت رینگ از زیر مجموعه‌های آمازون شامل بین‌های امنیتی سیستم‌های هشدار زنگ‌های ویدیویی هوشمند و دیگر دستگاه‌های این گروه است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در حال حاضر این شرکت متعلق به آمازون اعلام کرده است در صورتی که افراد شرکت کننده در ایالات متحده با حداقل ۱۸ سال بتوانند با […]

محصولات مرتبط با شرکت رینگ از زیر مجموعه‌های آمازون شامل بین‌های امنیتی سیستم‌های هشدار زنگ‌های ویدیویی هوشمند و دیگر دستگاه‌های این گروه است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در حال حاضر این شرکت متعلق به آمازون اعلام کرده است در صورتی که افراد شرکت کننده در ایالات متحده با حداقل ۱۸ سال بتوانند با استفاده از دستگاه‌های این شرکت شواهد علمی اصلاح نشده از موجودات فضایی واقعی ارائه کنند می‌توانند مبلغ یک میلیون دلار جایزه دریافت کنند.

این مسابقه از تاریخ ۴ اکتبر تا ۳ نوامبر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان باید شواهد به دست آمده را به صورت کلیپ ویدیویی به آدرس وب سایت این شرکت ارسال کنند. البته امکان حضور موجودات فضایی و شانس ضبط تصویر از آنها برای بسیاری از شهروندان ایالات متحده چندان امکان‌پذیر نیست.

به گفته این شرکت افرادی که در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند باید طبق قوانین رسمی و معیارهای علمی خواسته شده مدارک خود را ارسال کنند. در صورت برنده شدن نیز مبلغ جایزه در مدت دو دهه و سالانه ۵۰ هزار دلار به فرد برنده اهدا خواهد شد.

قوانین مربوط به حضور در این مسابقه ارائه شواهد علمی بدون تغییر، غیر جعلی و مطابق با اطلاعات علمی موجود است. همچنین مسئول بررسی شواهد ارسال شده توسط شرکت کنندگان بر عهده کارشناسان حوزه فضا و موجودات فرازمینی آنها خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال