اپل و گوگل وارد بازار تبلت های تاشو می شوند

گزارش های اخیر نشان می دهد اپل و گوگل نیز همانند سامسونگ قصد دارند وارد بازار تبلت های تاشو شده و اولین محصول خود را نیز تا سال آینده عرضه می کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل و اپل با هدف رقابت با محصولات تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۴ اولین تبلت […]

گزارش های اخیر نشان می دهد اپل و گوگل نیز همانند سامسونگ قصد دارند وارد بازار تبلت های تاشو شده و اولین محصول خود را نیز تا سال آینده عرضه می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل و اپل با هدف رقابت با محصولات تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۴ اولین تبلت تاشو خود را عرضه خواهند کرد. طبق گزارش ها اپل علاوه بر گوشی تاشو روی توسعه تبلت تاشو نیز کار می کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط دیجی تایمز که اطلاعات آن از زنجیره تامین کنندگان به دست امده، این دو شرکت ورود به بازار. تبلت های تاشو را بررسی کرده و احتمال دارد محصولات تاشو آنها نیز تا سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود.

گزارش قبلی مینگ چی کو نیز از تلاش اپل برای ساخت تبلت تاشو همزمان با گوشی تاشو خبر داده بود. اولین آیپد تاشو این شرکت در اوایل سال آینده معرفی می‌شود. برخی منابع دیگر نیز اعلام کردند احتمالا زمان رونمایی از آیپد تاشو اول پیش از گوشی تاشو این شرکت خواهد بود.

در صورتی که گوگل نیز ساخت تبلت تاشو را آغاز کرده باشد احتمالا این محصول در رویداد I/O 2024 رونمایی خواهد شد. در خال حاضر نیز تعداد تبلت های تاشو ویندوزی در بازار کم نیست. اما آیپد تاشو با سیستم عامل iPadOS و محصول گوگل با سیستم عامل اندروید می تواند باعث افزایش رقابت در بازار شده و قیمت های بسیار بالای این محصولات را کمتر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال