پنکک مناسب برای پوست خشک

اگه پوست خشکی رو داری یکی از بزرگ ترین چالش ها برات موقع خرید لوازم آرایش اینکه چه لوازم آرایشی بگیرم که برای پوستم مناسب باشه و موقعی که ازش استفاده میکنم خشکی پوستم رو بیشتر نکنه. خب بهت تبریک میگم من امروز میخوام باهات در مورد بهترین پنکک برای پوست خشک صحبت کنم و […]

اگه پوست خشکی رو داری یکی از بزرگ ترین چالش ها برات موقع خرید لوازم آرایش اینکه چه لوازم آرایشی بگیرم که برای پوستم مناسب باشه و موقعی که ازش استفاده میکنم خشکی پوستم رو بیشتر نکنه. خب بهت تبریک میگم من امروز میخوام باهات در مورد بهترین پنکک برای پوست خشک صحبت کنم و کامل برات توضیح بدم وقتی میخوای یه پنکک خوب بخری باید به چه چیز هایی توجه داشته باشی تا بهترین انتخاب رو بتونی بکنی.

بهترین پنکک برای پوست خشکخیلی ها این تصور رو دارن که وقتی پوست صورت یه نفر خشکه اصلا به هیچ وجه نباید از پنکک استفاده کنه چون خشکی پوست شون رو تشدید میکنه و باعث میشه پوست صورتشون پوسته پوسته بشه ولی بهترین پنکک برای پوست خشک کاملا مناسب برای افراد با پوست های خشکه و اگر پوست خشکی داری میتونی با خیال راحت از بهترین پنکک برای پوست خشک استفاده کنی بدون اینکه آسیبی به پوست صورتت زده بشه.

به فرمولاسیون همیشه توجه داشته باش :

بهترین پنکک برای پوست خشک توی فرمولاسیونش از ترکیباتی استفاده شده که وقتی ازش استفاده میکنی میتونه پوست خشک صورتت رو آبرسانی کنه و طراوات و زیبایی خاصی رو برات داشته باشه و اگه برای یه مدت طولانی ازش استفاده کنی میتونه کامل پوست صورتت رو هم آبرسانی کنه.

یکی دیگه از خاصیت هایی که بهترین پنکک برای پوست خشک یه فرمولاسیون سبک و بی نظیره به طوریکه وقتی ازش استفاده میکنی به شک میندازتت که اصلا چیزی روی پوستت زدی یا نه ولی وقتی توی آینه به خودت نگاه میکنی متوجه این میشی که از بهترین پنکک برای پوست خشک استفاده کردی پس بهترین پنکک برای پوست خشک نباید یه فرمولاسیون آزار دهنده و سنگین داشته باشه که از آرایش کردن زده ات بکنه.

بهترین پنکک برای پوست خشک

یه پنکک خوب یه کاورکنندگی عالی :

کاورکنندگی عالی! وقتی از بهترین پنکک برای پوست خشک استفاده میکنی این پنکک کامل پوستت رو با کمترین مقداری که ازش میزنی کاور میکنه و باعث میشه تمام عیب های پوستت خوب کاور بشن و یه نتیجه عالی و زیبا رو داشته باشی.

پس یکی از اصلی از مواردی که باید موقع خرید بهترین پنکک برای پوست خشک در نظرش داشته باشی دقیقا همین موضوع کاورکنندگی عالیش میتونه برات باشه.

وقتی میخوای بهترین پنکک برای پوست خشک رو بخری باید با هربار استفاده کردن ازش بتونه پوستت رو از اون حالت خشک و بی روحی در بیاره یه حالت پوست آبرسانی شده رو بهت تحویل بده.

یه پنکک خوب میتونه خشکی پوستت رو برطرف کنه :

خشکی پوست یکی از عواملی هست که باعث میشه آرایشت اون چیزی که در نظرت هست نشه و اون زیبایی نهایی رو ازش تحویل نگیری و حتی در بعضی موارد از آرایش کردن زده ات بکنه.

یکی دیگه از مهم ترین مواردی که موقع خرید بهترین پنکک برای پوست خشک باید در نظرش داشته باشی اینه که اون پنکک ماندگاری خوبی رو داشته باشه رو پوستت و وقتی ازش استفاده میکنی کامل باید خیالت از بابتش راحت باشه و بدونی که هیچ مشکلی توی طول روز براش پیش نمیاد.

لوازم آرایشی محصولاتی هستن که ممکنه برای مدت زمان طولانی روی پوستت بمونه. پس باید موقع خریدش به فرمولاسیونش توجه ویژه داشته باشی که مشکلی توی استفاده طولانی مدت برات پیش نمیاره و فرمولاسیونش کاملا بی ضرر و خطر باشه.

بهترین پنکک برای پوست خشک

مواد آرایشی مضر رو از خودت دور کن :

موادی مثل پارابن و سرب موادی هستن که در تهیه لوازم آرایشی ازشون استفاده میشه و باید در نظرش داشته باشی که این مواد خطرناک و مضر هستن پس وقتی میخوای بهترین پنکک برای پوست خشک رو بخری حتما دقت داشته باش که توی فرمولاسیون شون از این مواد استفاده نشده باشه.

خب همین که تا اینجای مطلب همراه من بودی یعنی قصد داری که بهترین پنکک برای پوست خشک رو برای خودت بخری پس با من همراه باش تا بهت یکی از بهترین پنکک هارو برای پوست خشکت معرفی کنم.

پنکک مک :

همه ی کسایی که به آرایش روز مره شون اهمیت ویژه میدن و ظاهر نهایی اون آرایش و سلامتی پوست شون براشون مهمه از پنکک مک استفاده میکنن. پنکک مک یه کارو مدیوم عالی داره که علاوه بر کاور کردن پوستت به پوستت هم اجازه تنفس کردن میده که همین موضوع این پنکک رو از بقیه پنکک متمایز میکنه.

وقتی از بهترین پنکک برای پوست خشک مک استفاده میکنی میتونی خیالت رو از این بابت راحت نگهداری که این پنکک تا 12 ساعت عالی و زیبا روی پوستت میمونه و کاملا مناسب برای زمان هایی هست که تو نمیتونی آرایشت رو تمدید کنی و در عین حال دوست نداری همش استرس این رو داشته باشی که آرایشت خراب بشه و ظاهر صورتت رو بد کنه.

بهترین پنکک برای پوست خشک

مک، یه پنکک همه چی تمام

وقتی از بهترین پنکک برای پوست خشک مک استفاده میکنی این پنکک به هیچ وجه خراب نمیشه و ترک نمیخوره و طوریکه به خاطر ماندگاری عالیش آخر روز باید صورتت رو با یه شوینده مناسب بشوری.

پنکک مک توی ترکیباتش موادی رو داره که میتونه پوست صورتت رو آبرسانی کنه و به همین دلیل هست که این پنکک رو به عنوان بهترین پنکک برای پوست خشک میشناسن و تو وقتی ازش استفاده میکنه به مرور زمان پوستت آبرسانی میشه و خشکی صورتت رو بر طرف میکنه.

تنوع رنگی زیاد و فوق العاده :

یکی دیگه از بهترین ویژگی های بهترین پنکک برای پوست خشک مک اینه که موقع خرید تنوع رنگی بالایی رو داره و نیازی نیست برای انتخاب رنگ های مختلفش سراغ پنکک از بقیه برند ها بری تو خیلی راحت میتونی از بین تنوع رنگی بالایی که داره پنکک سازگار با پوستت رو انتخاب کنی و بخریش.

این پنکک کاور کنندگی خیلی عالی رو داره. یعنی فقط کافیه یه مقدار ازش رو برداری و روی صورتت بزنی و با استفاده از براش مخصوص روی صورتت فیدش کنی.

به دلیل اینکه این پنکک خیلی راحت روی پوستت محو میشه تو میتونی توی مدت زمان کوتاهی محوش کنی و خیلی از زمانت رو برای آرایش کردنت اختصاص ندی.

از کجا میتونم بخرم ؟

مای سفورا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های آنلاینی هست که تنوع خیلی بالایی از محصولات آرایشی رو یکجا آورده. تو میتونی خیلی راحت وارد سایت ما بشی و محصولات آرایشی رو با هم مقایسه کنی و بهترین انتخاب رو داشته باشی.

تازه این رو هم در نظر داشته باش اگر نیاز به مشاوره برای انتخاب درست تر داشتی میتونی روی مشاوره رایگان مای سفورا حساب کنی. همکاران من بهت کمک میکنن که بهترین تجربه از خریدت رو داشته باشی.

salb-techna